مدارس تخریبی شهرستان فومن زمین ورزشی می‌شوند


مدارس تخریبی شهرستان فومن زمین ورزشی می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار فومن با اشاره به شناسایی مدارس ۱۰۰ درصد تخریبی این شهرستان، گفت: مدارس تخریبی فومن برای فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان زمین ورزشی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فومن، اسماعیل قربان‌زاده  بعد از ظهر امروز  در جلسه ستاد مهر و استقبال از دانش اموزان مهر  با بیان اینکه مهر ماه با تعلیم و تربیت و فراگیری علم ودانش همراه است، اظهار کرد: فراگیری علم و دانش همواره در مسیر فرهنگ غنی ما و به ویژه مکتب اسلام از جایگاه والا برخوردار است.

وی، مهر را آغاز جوشش و خروش و قابل رویت خواند و افزود: همه دستگاه‌ها در این حوزه همکاری و همیاری کنند تا دانش‌آموزان فومنی با رفاه کامل در مدارس حاضر شده و شاهد شکوفایی علمی در مدارس باشیم.

فرماندار فومن با تصریح بر بهسازی مدارس این شهرستان، گفت: علاوه بر آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، بهداشت و نیروی انتظامی و حمل و نقل و سایر دستگاه‌ها با ستاد مهر فومن همکاری کنند.

قربان‌زاده از بخشداران و دهیاران و رئیس شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست در روز آغازین مدرسه و زنگ مدارس در مدارس حضور یابند و تصریح کرد: اگر مدرسه‌ای مخروبه است به ورزش اختصاص یابد تا شاهد سلامتی در جامعه باشیم.

وی مهمترین محوریت ماه مهر را ایمن‌سازی راه‌ها، رفع نواقص معابرو رنگ آمیزی محل تردد دانش آموزان برشمرد و گفت: این اقدامات در حوزه‌های ترافیک و حمل و نقل، تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی، افزایش کمی و کیفی خدمات حمل و نقل، برنامه‌ریزی برای کاهش سفرهای شهری انجام می‌شود.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه جلسه شورای ترافیک  با محوریت استقبال از مهر برای دانش آموزان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: ایمن سازی راه‌ها و رفع نواقص معابر و رنگ‌آمیزی محل تردد دانش آموزان مهمترین برنامه تدوین شده در این جلسه بود.

قربان‌زاده، ارتقای سطح آگاهی، افزایش رضایتمندی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی، کنترل بهداشت در مدارس، کاهش بار ترافیکی، ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبداء و ترویج فرهنگ حفاظت از فضای سبز را مهمترین برنامه های تدوین شده در رسیدن به این اهداف دانست.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon