روایت جهانبخش سلطانی از دیدار با مقام معظم رهبری/ ایشان گفتند چرا کم‌کار شده‌ای؟!


روایت جهانبخش سلطانی از دیدار با مقام معظم رهبری/ ایشان گفتند چرا کم‌کار شده‌ای؟!

خبرگزاری تسنیم: بازیگر سینمای ایران گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با سینماگران با هوشمندی، هوشیاری و با نشاط کامل از آنها استقبال کردند و در فضای بیمارستان و اهالی بیت ایشان نشاط معنوی خاصی برقرار بود.

جهانبخش سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره ملاقات اهالی هنر و سینما با مقام معظم رهبری در بیمارستان محل بستری ایشان اظهار کرد: زمانی که با اهالی هنر و سینما به ملاقات مقام معظم رهبری رفتیم، حضرت آقا با نشاط و خوشروئی همه بچه‌ها را با اسم کوچک صدا می‌کردند.

وی با بیان اینکه این پانزدهمین بار بود که خدمت مقام معظم رهبری رسیدم، افزود: حضرت آقا شناخت خوبی نسبت به همه اهالی سینما دارند و از من جویا شدند که چرا کم کار می‌کنم و فرمودند که برای رضای خدا کار کنید.

بازیگر سینمای ایران با بیان اینکه مقام معظم رهبری با هوشمندی، هوشیاری و با نشاط کامل از اهالی سینما استقبال کردند، تصریح کرد: خدا را شکر، هیچ عارضه‌ای در وجود مبارک رهبری نبود و همه هنرمندان نیز در این ملاقات حضور داشتند و لبخند مقام معظم رهبری حکایت از رضایت از اوضاع داشت و در فضای بیمارستان و اهالی بیت ایشان نشاط معنوی خاصی برقرار بود.

وی بیان کرد: به واقع نگران وضعیت سلامت مقام معظم رهبری بودم و زمانی که فرج‌الله سلحشور با من تماس گرفتند که این ملاقات امکانپذیر است خیلی خشنود شدم و از اهل بیت و خداوند متعال شفاعت ایشان را خواستار شدم.

سلطانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در میانه راه عشق همیشه سرحلقه راه هنرمندان و عاشقان بودند، خاطرنشان کرد: ملاقات با مقام معظم رهبری به معرفت افراد بر می‌گردد که با چه اندیشه، عشق و علاقه‌ای به ملاقات رهبری می‌روند و من فکر می‌کنم هنرمندانی که به ملاقات مقام معظم رهبری رفتند، با علاقه و عشق وصف‌ناپذیری به این ملاقات رفته و از نشاط رهبری درس‌های بزرگی گرفتند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon