جاده حرم بی بی حکیمه(س) در گچساران نیازمند بهسازی است

جاده حرم بی بی حکیمه(س) در گچساران نیازمند بهسازی است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار گچساران گفت: جاده امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و نیاز به بهسازی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) که در حرم این امام‌زاده و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: تنها 15 روز کاری به برگزاری کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در گچساران باقی مانده و این موضوع می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی مصوبات کنگره را بسیاری جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های عضو کنگره باید در راستای عملی کردن مصوبات کنگره تلاش کنند، افزود: از جلسه امروز به بعد ما وارد کارهای اجرایی و عملیاتی می‌شویم.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلاتی برای برگزاری این کنگره وجود دارد که یکی از این مشکلات، بحث جاده دسترسی به آن است.

رحیمی تصریح کرد: متأسفانه جاده این امام‌زاده در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و ضروری است که برای بهسازی و مرمت آن هرچه سریع‌تر اقدام کرد.

وی با تأکید بر اینکه جاده حرم مطهر امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) باید بهسازی و مرمت شود، گفت: ضروری است که اداره راه و شهرسازی شهرستان نسبت به بهسازی این جاده اقدام کند.

فرماندار گچساران عنوان کرد: همه شرایط برای برگزاری باشکوه کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در این شهرستان باید فراهم شود و من از دستگاه‌های اجرایی درخواست دارم که با کنگره همکاری مطلوبی داشته باشند.

رحیمی با اشاره به اینکه این کنگره ملی بدون شک برای شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار مهم بوده است، گفت: امیدواریم بتوانیم این کنگره را به بهترین شکل برگزار و به آن هدف مهمی که داریم و آن معرفی امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) به عنوان چهارمین حرم اهل بیت(ع) بوده، برسیم.

وی با اشاره به اینکه کنگره ملی بی بی حکیمه(س) در 2 روز 16 و 17 مهرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه صبح 16 مهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و مراسم اختتامیه صبح 17 مهر در حرم این امام‌زاده با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon