عیادت‌ها در فضای صمیمی بیانگر عمق محبت ملت به مقام معظم رهبری بود


عیادت‌ها در فضای صمیمی بیانگر عمق محبت ملت به مقام معظم رهبری بود

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده در دیدار با رهبر معظم انقلاب سلام حوزویان و طلاب و روحانیت را به ایشان رساندم و گفتم که از کشورهای اسلامی ارادت‌مندان شما با من در تماس بودند و جویای حال شما هستند.

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار کرد: خدا را شاکریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی با سلامت کامل و حصول بهبودی با صحت، عافیت، روحیه و نشاط از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری‌‌ همان طور که پیش از عمل مردم را در جریان عمل خودشان قرار دادند امروز هم خبر مرخصی خود از بیمارستان را به مردم اعلام کردند، از همه مسئولان بیمارستان و شخصیت‌هایی که به عیادت ایشان آمدند تشکر کردند؛ همچنین موضع نظام جمهوری اسلامی را پیرامون نمایش منافقانه ائتلاف علیه داعش را بیان کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم بابت این نعمت؛ به واقع وجود ایشان نعمت الهی در دوران حاضر است، مقام معظم رهبری شخصیت بی‌بدیلی است که باید همیشه شاکر این نعمت الهی باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری نماد اقتدار معنوی و عزت مسلمانان، اتحاد و رشد و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: عیادت‌هایی که از ایشان در بیمارستان توسط مراجع، علما، شخصیت‌ها و اقشار جامعه صورت گرفت در فضایی نورانی همراه مهر و محبت بود و ارتباط صمیمی بین رهبرمعظم انقلاب، مراجع، علما و اقشار گوناگون جامعه را به همه نشان داد.

آیت‌الله کعبی گفت: این ملاقات‌هایی که در بیمارستان از رهبر معظم انقلاب صورت گرفت نشان داد مهر و محبت و علاقه به آیت‌الله خامنه‌ای در عمق وجود ملت، حوزه‌های علمیه و روحانیت وجود دارد و این محبت الهی و ولایی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری در بیمارستان بیان کرد: بنده هم در کنار صد‌ها عیادت کننده از اقشار گوناگون جامعه به عنوان یک طلبه که علاقه‌مند به ایشان و جویای سلامتیشان بودم به این دیدار رفتم.

آیت الله کعبی عنوان کرد: بنده در دیدار با رهبر معظم انقلاب سلام حوزویان و طلاب و روحانیت را به ایشان رساندم و گفتم که از کشورهای اسلامی ارادت‌مندان شما با من در تماس بودند و جویای حال شما هستند، همچنین علاقه‌مندی و سلام آن‌ها را به ایشان ابلاغ کردم و مقام معظم رهبری نیز تشکر کردند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرصت بزرگی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و حرکت به سمت آینده رو به رشد انقلاب اسلامی هستند و افق‌های آینده با وجود ایشان جلوی ملت ایران جهت تعالی و پیشرفت قرار دارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon