قطب سوم خودروسازی کشور در چابهار راه‌اندازی می‌شود

قطب سوم خودروسازی کشور در چابهار راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون سرمایه‌گذاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد گفت: چابهار یکی از مهم‌ترین قطب‌های تولید خودروهای مختلف کشور است و قابلیت تولید خودرو را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدانبه نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، محمد معزالدین در نشستی با حضور پنج گروه سرمایه‌گذار داخلی از سراسر کشور در چابهار اظهار کرد: بایستی سرمایه‌گذاران منطقه آزاد چابهار جزو موفق‌ترین سرمایه‌گذاران باشند.

وی، منطقه آزاد چابهار را جزو استراتژیکی‌ترین مناطق دانست و افزود: سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار جزء امن‌ترین و پربازده‌ترین سرمایه‌گذاری‌هاست و می‌تواند باعث پیشبرد اهداف توسعه‌ای منطقه شود.

معاون سرمایه‌گذاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد همچنین در باره راه‌اندازی قطب سوم خودرو سازی کشور در این منطقه، چابهار را یکی از مهم‌ترین قطب‌های تولید خودرو سازی دانست، و گفت: چابهار محور تولید خودروهای مختلف کشور است و قابلیت  تولید خودرو را دارد.

معزالدین بیان کرد: توسعه این منطقه از کشور سبب هدایت بازارهای داخلی و خارجی  به سمت و سوی پیشرفت و  اشتغال پایدار خواهد شد.

معاون سرمایه‌گذاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد چابهار می‌تواند در زمینه‌های مختلف تجاری و اقتصادی به ظرفیت ملی کمک کند و علاوه بر خودروسازی، نگاهی به صنعت تغییر و بازسازی لوازم خانگی در منطقه هم داشته باشد و زمینه صادرات آن را به کشورهای همجوار صادر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار نیز در دیدار با مدیران دبیرخانه و پنج گروه سرمایه‌گذاری گفت: بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است و این منطقه آمادگی واگذاری زمین و مشوق برای سرمایه‌گذاران را دارد.

حامدعلی مبارکی تصریح کرد: منطقه آزاد چابهار تامین کننده مناسبی برای صنعت خودروسازی در کشور است و بایستی ظرفیت‌های این منطقه استراتژیک را به همگان معرفی کرد تا مغفول نماند و مردم شریف این منطقه نیز از موهبت‌های الهی آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon