تروریست‌های منطقه دست‌نشانده استکبار هستند


تروریست‌های منطقه دست‌نشانده استکبار هستند

خبرگزاری تسنیم: رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید توجه داشت که گروه‌های تروریستی در منطقه اعتقاد به هیچ دینی ندارند و دست‌نشانده حکومت‌های فاسد و مستکبران هستند و مبارزه با اسلام هدف اصلی فعالیت‌های آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام غلامرضا صفایی صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 28، تیپ128 شهید نصرت‌زاد کردستان و گروه 33 توپخانه در حسینیه شهدای لشکر، با اشاره به حوادث منطقه و فعالیت گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه اظهار کرد: فعالیت گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه یک هدف بیشتر ندارد و آن ضربه زدن به دین و نشان‌دادن تصویری خشن از اسلام در جهان است.

وی گفت: امروز به قوه الهی و به وعده قرآن حق آشکار شده است و دشمنان خوار و ذلیل شده و همه ملت‌های جهان متوجه شده‌اند که گروه های تروریستی خودشان اعتقاد به هیچ دینی ندارند و دست نشانده حکومت‌های فاسد و مستکبران بوده و مبارزه با اسلام هدف اصلی فعالیت‌های آنهاست.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن و عناصر خبیث گروه‌های تروریستی باید بدانند که سرانجام این خشونت‌ها نابودی است چون وعده قرآن درباره عاملان چنین رفتارهایی همین است.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام دشمنی‌های سران فاسد جهان از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نقش کلیدی در منطقه را دارد و با بصیرت کامل به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب و حرکت مردم در مسیر ولایت از اسلام ناب محمدی پاسداری می‌کند.

حجت‌الاسلام صفایی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در مقاطع حساس و نیز وحدت ملت ایران با عزت به حرکت روبه جلو خود ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای همسایه و دیگر کشورهایی که مبنای حکومت‌شان اسلامی است بزرگترین مشکل پیش روی‌شان نبود ولایت و رهبری است که همین امر آنها را در مسیر نفاق قرار داده و از درون در حال نابودی هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: راه درست و راه صحیح در معرفی اسلام ناب محمدی پیروی از ولایت و تمسک به قرآن کریم است و مسلمانان اگر می خواهند پیروز باشند و نفاق در میان آن‌ها رخنه نکند باید قرآن را الگوی کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که نقش ولایت چقدر در پیروزی نقش اساسی دارد افزود: رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از ولایت فقیه در مقابل جبهه باطل قرار گرفتند و پیروز شدند.

حجت‌الاسلام صفایی گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام ترورهایی که منافقین انجام دادند و شخصیت های مهم سیاسی و علمی این کشور را شهید کردند به راه خود ادامه داد؛ امروز ایران اسلامی نماد واقعی اسلام ناب محمدی است که با ظهور امام زمان(عج) به پیروزی و عدالت مطلق می‌رسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon