نوروزی: مگر در خیابان مصدوم شدم که می‌خواهند کنارم بگذارند/ می‌خواهم جبران کنم اما باشگاه تصمیم دیگری دارد

نوروزی: مگر در خیابان مصدوم شدم که می‌خواهند کنارم بگذارند/ می‌خواهم جبران کنم اما باشگاه تصمیم دیگری دارد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بحث خط خوردنش از فهرست این تیم گفت: هیچ جای دنیا با بازیکن مصدوم چنین برخوردی نمی‌کنند.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تصمیم درخشان برای خط زدن نامش از فهرست پرسپولیس گفت: به هر حال ایشان به این نتیجه رسیده که تیم نیاز به مهاجم دارد و چنین تصمیمی گرفته است ولی سؤال من این است که غیر از ایران، کجای دنیا با بازیکن مصدوم چنین برخوردی می‌کنند؟ در سطح اول فوتبال اروپا بسیاری از بازیکنان درجه اول یا درجه دوم و سوم مصدوم شدند ولی شما کجا دیدید که بازیکن را بلافاصله کنار بگذارند؟ من حرفی نمی‌زنم و قضاوت را در این خصوص به مردم و هواداران پرسپولیس می‌سپارم.

وی در ادامه افزود: ما ایرانی‌ها همیشه از انسانیت و وفاداری حرف می‌زنیم ولی وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد خیلی چیزها را فراموش می‌کنیم. مگر من در وسط خیابان مصدوم شدم که می‌خواهند کنارم بگذارند؟! همه دیدند در یک بازی رسمی مقابل ملوان مصدوم شدم و در بازی محلی مصدوم نشدم. اگر در خانه یا خیابان مصدوم می‌شدم آن وقت قضیه فرق می‌کرد. من حرف خاصی ندارم و در این سال‌ها هم بارها از عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس صحبت کرده‌ام. حالا هم هواداران می‌توانند بهترین قاضی باشند.

نوروزی در پاسخ به این سؤال که «بالاخره برای خارج شدن نامت از لیست پرسپولیس چه تصمیمی خواهی گرفت؟»، گفت:‌ یک طرف قرارداد من هستم و راضی بودن من هم مهم است. اگر قرار است باشگاه چنین کاری را انجام دهد باید پول قراردادم را به طور کامل پرداخت کرده و رضایت نامه‌ام را بدهند. من دوست ندارم جدا شوم و می‌خواهم برگردم تا برای پرسپولیس گل بزنم و غیبتم را جبران کنم ولی ظاهراً باشگاه تصمیم دیگری دارد.

وی در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: 16 روز از جراحی‌ام گذشته و خوشبختانه یکی از عصاها را کنار گذاشته‌ام. شرایط پایم خوب است، زانویم ورم ندارد و به خوبی خم و راست می‌شود. در حال حاضر فیزیوتراپی می‌کنم و روز یکشنبه هم بخیه‌های پایم را کشیدم. تلاش می‌کنم تا پنج ماه دیگر به میادین فوتبال برگردم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon