آثار جشنواره ملی فیلم مقاومت در سلماس اکران می‌شود

آثار جشنواره ملی فیلم مقاومت در سلماس اکران می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آثار جشنواره ملی فیلم مقاومت در سلماس به اکران در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، میرکاظم یکانی در دیدارهای جداگانه با روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور سلماس، هدف بسیج دانشجویی را حل مشکلات مراکز آموزش عالی دانست و اظهار کرد: این مجموعه تمام تلاش خود را در این برهه زمانی برای رسیدن به اهداف تعیین شده بکار می‌گیرد.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای آن عزیزان، برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی، علمی و مقاله‌نویسی، اکران فیلم‌های جشنواره ملی فیلم مقاومت و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس در سطح بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سلماس است.

وی بیان کرد: پایه‌گذاری و پیدایش تفکر صحیح  بعنوان یکی از مولفه‌های  اصلی مدنظر بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی است که برای تحقق آن به کمک همه مسئولان و بخصوص روسای دانشگاه‌ها نیاز وجود دارد.

یکانی تصریح کرد: تربیت نیروهای همطراز  انقلاب اسلامی و کادر سازی به‌طور جدی در پایگاههای مقاومت بسیج دانشگاه‌ها پیگیری می‌شود که در حال حاضر با تاکید بر حرکت‌های نرم افزاری سرعت بیشتری یافته است.

وی افزود: تعریف فضای دانشجویی باید به‌عنوان تغییر در طرز فکر عمومی و مسیرگشایی برای تفکر صحیح در بین دانشگاهیان نهادینه شود، که از جمله الگوهای بارز این موضوع می‌توان به تفکر زیبای حضرت زینب به حادثه‌ عظیم کربلا اشاره کرد و با تاسی از این الگوی تفکر، باید هم در جایگاه مسئول و هم در جایگاه دانشجو با دیدگاه باز، عمیق و گسترده به مسائل موجود نگاه شده و تدابیر لازم انجام پذیرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon