عرضه ۶۰ اثر دینی به ۷ زبان زنده دنیا در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

عرضه 60 اثر دینی به 7 زبان زنده دنیا در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

خبرگزاری تسنیم: انتشارات طوبای محبت ۶۰ اثر دینی به ۷ زبان زنده دنیا را متناسب با نیاز مسلمانان اروپا در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه خواهد کرد.

محمد قربان‌پور مدیر انتشارات طوبای محبت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از عرضه بیش از 60 اثر دینی به 7 زبان زنده دنیا در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد و گفت:‌ در غرفه ایران در نمایشگاه فرانکفورت، غرفه مستقلی را دریافت کرده‌ و به عرضه آثارمان خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد:‌ انتشارات طوبای محبت از سال 82 تاکنون در حوزه نشر مذهبی آثاری را به زبان‌های متعدد منتشر کرده است،‌ عمده آثار بر محور کتب علوم دینی، سیره اهل بیت(ع)،‌ ادبیات، قرآن و احادیث است که به زبان‌های فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، تاجیکی و ... منتشر شده است.

قربان‌پور تصریح کرد:‌ انتشارات طوبای محبت با اخذ نمایندگی از چند ناشر دیگر آثار این ناشران به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیولی، اردو، ترکی استانبولی و عربی را نیز عرضه می‌کند،‌ تلاش کرده‌ایم تا آثاری را برای عرضه انتخاب کنیم که با نیاز جامعه اروپا و مسلمانان اروپا متناسب باشد.

مدیر انتشارات طوبای محبت با اشاره به آثاری که در فرانکفورت عرضه خواهد شد،‌ تصریح کرد:‌ آثاری از مرحوم آیت‌الله موسوی لاری درباره معرفی اسلام،‌ پیامبر،‌ معاد و ...،‌ آثاری از شیخ بهایی از جمله کلیات دیوان شبخ بهایی،‌ آثاری از مرحوم جوهری و... را عرضه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران