طرح گلگشت بازنشستگان نیروهای مسلح در سقز اجرا شد


طرح گلگشت بازنشستگان نیروهای مسلح در سقز اجرا شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان کردستان از اجرای طرح گلگشت خانوادگی برای بازنشستگان نیروهای مسلح در شهرستان سقز خبر داد.

سرهنگ شاپور یزدان پناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز، اظهار کرد: طرح گلگشت خانوادگی به منظور ایجاد شور و نشاط در بین افراد بازنشسته نیروهای مسلح استان کردستان و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در تمام دوران خدمت خود شبانه روز برای ایجاد امنیت و آسایش برای مردم تلاش می‌کنند، گفت: امروز همه وظیفه داریم قدردان زحمات آن ها در طول خدمت شان باشیم.

مدیر کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان کردستان خاطر‌نشان کرد: طرح گلـگشت خانوادگی با رویکرد تفریحی - آموزشی برای بازنشستگان نیروهای مسلح کشور اجرا می‌شود و امروز این برنامه در شهرستان سقز برگزار شد.

وی گفت: این طرح با هدف ارتقای منزلت،کرامت و بهبود سلامت روحی و جسمی و روانی بازنشستگان نیروهای مسلح در سراسر استان کردستان برگزار می‌شود.

یزدان پناه افـزود: در قالب این طرح خانواده ها و بازنشستگان نیروهای مسلح در اردوهای یکروزه در برنامه های تفریحی و آموزشی شرکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: نخستین برنامه گلگشت در استان کردستان در سال 93 در سقز آغاز شده است و این برنامه در همه شهرستان‌های استان کردستان به ترتیب اجرا خواهد شد.

مدیر کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان کردستان تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب در رسیدگی به مشکلات بازنشستگان، ایجاد بانک اطلاعات جامع از بازنشستگان، برنامه ریزی برای بهره‌گیری از تجارب بازنشستگان و ساماندهی این تجارب در قالب شبکه های اجتماعی را از برنامه های درحال پیگیری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح بیان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به یک هزار و 500 نفر از افراد بازنشسته نیروهای مسلح در سطح استان کردستان خدمات مختلف ارائه می‌شود، از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در ایام مختلف سال برای این بازنشستگان خبر داد.

مدیر کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان کردستان از راه‌اندازی 3 مؤسسه به منظور ایجاد اشتغال برای فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح در کردستان خبر داد.

در مراسم طرح گلگشت که با استقبال خانواده بازنشستگان نیروهای مسلح در پارک مولوی سقز برگزار شد، چند برنامه ورزشی، فرهنگی و هنری نیز اجرا و به تعدادی از برندگان در این برنامه ها جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon