کی‌روش: جام ملت‌ها سخت‌تر از جام جهانی است/ ۲ ماه را از دست داده‌ایم

کی‌روش: جام ملت‌ها سخت‌تر از جام جهانی است/ 2 ماه را از دست داده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی ایران پس از بازگشت به ایران گفت: ۲ ماه را از دست داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به کشورمان گفت: مطلبی که حائز اهمیت است این است که من امروز اینجا هستم تا توافق‌نامه را با فدراسیون امضا کنیم. ما 2 ماه را از دست داده‌ایم و باید این زمان را با تلاشی که خواهیم کرد، برگردانیم و خودمان را آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: در هر موقعیتی از زندگی یک نقطه تیره و یک نقطه شفاف وجود دارد. ما می‌توانیم یا به نقطه تیره برسیم یا نقطه شفاف، بنابراین نتیجه این است که ما 2 گزینه به‌نام‌های نقاط منفی یا نقاط مثبت داریم و فکر می‌کنم که باید به نقاط مثبت و شفاف نگاه کنیم.

کی‌روش ادامه داد: هیچ‌گاه راجع به قراردادم صحبت نمی‌کنم و امروز هم می‌خواهم در خصوص نقاط مثبت حرف بزنم و به نقاط مثبت نگاه کنیم. باید کارمان را از فردا شروع کنیم و بدانیم اگر جام جهانی برای ما سخت‌ بوده، جام ملت‌ها سخت‌تر است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد جدیدش با فدراسیون فوتبال امروز امضا می‌شود، گفت: تا آنجا که می‌دانم برنامه برای بعدازظهر امروز است.

کی‌روش در مورد اردوی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: بعد از اینکه امروز قرارداد را امضا کردیم از فردا صبح کارمان را شروع می‌کنیم. در حال حاضر هیچ مطلبی نمی‌توانم بگویم اما باز هم تأکید می‌کنم برای ما استرالیا از برزیل دشوارتر و دشوارتر است. می‌توانیم برنامه‌ریزی‌ها و آرزوهای بزرگی در سر داشته باشیم ولی باید برای برگزاری اردوها و برنامه‌های‌مان حمایت شویم.

سرمربی تیم ملی در پایان عنوان کرد: در درجه اول باید قرارداد را نهایی و از روز بعد آن کار را آغاز کنیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon