هفته آینده؛ قرائت گزارش نهایی تعیین قیمت خودرو در صحن علنی مجلس

هفته آینده؛ قرائت گزارش نهایی تعیین قیمت خودرو در صحن علنی مجلس

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از قرائت گزارش نهایی این کمیسیون در زمینه تعیین قیمت خودرو در صحن علنی مجلس خبر داد.

حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از نهایی شدن گزارش نحوه تعیین قیمت خودرو در این کمیسیون خبر داد و گفت: تاکنون نشست‌های متعدد مشترکی با اعضای شورای رقابت در این کمیسیون پیرامون نحوه تعیین قیمت خودرو داشته‌ایم که گزارش نهایی آن تهیه و تدوین شده و هفته آینده در جلسه علنی مجلس قرائت می‌شود.

وی افزود: این گزارش با همفکری و تبادل نظر میان مجلس و شورای رقابت تهیه و تدوین شده و هدف آن ایجاد روشی منطقی برای تعیین قیمت خودرو است که هم منافع مصرف‌کننده و هم تولیدکننده مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین با بیان اینکه گزارش تحقیق و تحفص از خودروسازی‌ها به قوه قضاییه ارسال شده است، گفت: در حال حاضر پرونده این گزارش در قوه قضاییه در حال رسیدگی است که به طور قطع با خاطیان و متخلفان برخورد می‌شود.

فولادگر خاطر نشان کرد: بنده معتقدم که صنعت خودروی کشور باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها، خصوصی شده تا از این طریق فضای رقابتی برای تولید محصولات ایجاد شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon