سفر محرمانه لیبرمن به اتریش

سفر محرمانه لیبرمن به اتریش

خبرگزاری تسنیم: روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پنج شنبه گذشته به طور محرمانه به اتریش سفر کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاآرتص نوشت که «آویگدور لیبرمن» پنجشنبه گذشته به طور محرمانه به اتریش رفته و طی سه روز اقامت در وین، دیدارهای محرمانه ای را برگزار کرده است و این در حالی است که این سفر وی به دور از چشم رسانه های خبری و بدون اطلاع بخش زیادی از مسئولان وزارت خارجه بوده است.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفتند که لیبرمن دیدارهای سیاسی حساسی را برگزار کرده که از جمله آن دیدار با «مارتین شلاف» بازرگان یهودی و دوست وی بوده است.

در بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی آمده است که لیبرمن هفته گذشته طی یک سفر دوره ای خارجی به لیتوانی و آمریکا رفت در حالیکه در این بیانیه به سفر وی به اتریش هیچ اشاره ای نشده است.

به نوشته این روزنامه، لیبرمن پنج شنبه گذشته به اتریش رفت و پس از سه روز اقامت در این کشور روز یکشنبه نیز عازم آمریکا شد.

هاآرتص همچنین نوشت که سفر لیبرمن به اتریش و اهداف آن کاملا محرمانه است و زمانیکه کابینه اسرائیل با سفر وی موافقت کرد تنها گفت که لیبرمن به خاطر امور مربوط به دفترش به اتریش می رود.

مارتین شلاف یکی از بازرگان یهودی بانفوذ و موثر در سیاست اسرائیل است و آنگونه که هاآرتص نوشته است، لیبرمن در دیدار با شلاف از وی خواسته است تا میانجی گری کرده و از لیبی بخواهد عکاس اسرائیلی را که در این کشور زندانی است، آزاد نماید.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان