قنبرپور: تابع تصمیم فدراسیون هستم/ امید اول قهرمانی آسیا بودیم

قنبرپور: تابع تصمیم فدراسیون هستم/ امید اول قهرمانی آسیا بودیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم نوجوانان ایران اعلام کرد که برای ادامه همکاری تابع تصمیم فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی قنبرپور پس از بازگشت تیم نوجوانان ایران از مسابقات آسیایی تایلند که منجر به عدم صعود این تیم به مسابقات جام جهانی شد، گفت: در این مسابقات 16 تیم برتر مسابقات حضور داشتند که ما توانستیم در مرحله اول تیم‌های قدرتمندی مانند قطر و عربستان را شکست دهیم. 

وی ادامه داد: روی نقاط ضعف‌ کره شمالی کار کرده بودیم و بازی پایاپایی را هم به نمایش گذاشتیم. بازی کاملا در اختیار ما بود اما به علت باران شدید چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم؛  هرچند اینها دلیلی برای شکست نمی‌شود. 

سرمربی تیم نوجوانان ایران تصریح کرد: در ضربات پنالتی مقابل کره‌شمالی بدشانسی آوردیم و نتوانستیم پیروز شویم. بازیکنان بزرگ دنیا را هم ضربات پنالتی را بیرون می‌زنند و این مسئله اتفاق عجیبی نیست. نکته جالب اینجاست که ناظران آسیایی این مسابقات معتقد بودند که ایران لایق قهرمانی و شانس قهرمانی این بازی‌ها بوده اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. از همین‌جا به تمام بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و از مسئولان فدراسیون خواهش دارم این بازیکنان را رها نکنند چون استعدادهای نابی هستند. قنبرپور و امثال قنبرپور می‌آیند و می‌روند ولی باید این بازیکنان را حمایت کرد تا تیم جوانان‌مان قدرت بیشتری داشته باشد. 

قنبرپور در واکنش به انتقاد مهدی مهدوی‌کیا مبنی بر اینکه کار پایه‌ای در فوتبال ایران صورت نگرفته و حرفی در این رده برای گفتن نداریم، عنوان کرد: من احترام خاصی برای مهدوی‌کیا قائلم اما باید بگویم در حد بضاعت و توان‌مان تمام تلاش‌مان را انجام دادیم. شما نگاه کنید تیم‌هایی مانند قطر، ژاپن، ازبکستان و عربستان نتوانستند در این مسابقات موفق شوند اما به سرمایه‌گذاری خود ادامه می‌دهند. سرمربی ژاپن به من می‌گفت ما حذف شدیم اما به کشورمان برمی‌گردیم تا بیشتر کار کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا کارش را در تیم نوجوانان ادامه می‌دهد و یا اینکه با همین تیم نوجوانان به رده جوانان می‌رود، گفت: از الان نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم ولی حتی اگر تیم ما به قهرمانی مسابقات آسیایی هم می‌رسید، همین صحبت‌ها را مطرح می‌کردم. در تایلند نتیجه نگرفتیم و من تابع تصمیم فدراسیون هستم. در این مورد تصمیم‌گیرنده فدراسیون است و دوستان هستند که تعیین می‌کنند که ما باشیم یا نباشیم، فقط باز هم برای چندمین بار به عنوان یک مربی نه معلم چون لیاقت معلمی را ندارم، تقاضا دارم تا این تیم نوجوانان رها نشود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon