معروف: شایستگی قرار گرفتن در میان بهترین‌های جهان را داریم

معروف: شایستگی قرار گرفتن در میان بهترین‌های جهان را داریم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: به همه نشان داده‌ایم که شایستگی قرار گرفتن در میان بهترین تیم‌های جهان را داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست خبری کاپیتان‌ها و مربیان 3 تیم فرانسه، آلمان و ایران با حضور جمعی از خبرنگاران لهستانی و خارجی در هتل آنجلو شهر کاتوویسا برگزار شد.

در ابتدا از سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پرسیده شد آیا شانس دیدن یا پیگیری بازی آمریکا – آرژانتین که نتیجه‌اش به سود شما تمام شد را داشتید؟ معروف پاسخ داد: خیر. ما آن بازی را ندیدیم، چون خودمان با صربستان بازی داشتیم ولی نتیجه آن بازی را دنبال می‌کردیم. فقط ست پنجم را در لحظه‌های پایانی توانستیم ببینیم. همین جا هم می‌خواهم از تیم آرژانتین تشکر کنم که با حداکثر توانش مقابل امریکا بازی کرد.

معروف گفت: از اینکه برای بار اول در جمع تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته‌ایم احساس شگفتی می‌کنم. وقتی ما چند ماه پیش به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی راه پیدا کردیم، بعضی از خبرنگاران گفتند صعود به 4 تیم لیگ جهانی آسان است و این مسابقات قهرمانی جهان است که صعود به جمع تیم‌های برترش بسیار مهم و دشوار است. ما الان در جمع بهترین‌های مسابقات جهانی هستیم و تا اینجا هم نمایش خیلی خوبی داشته و به همه نشان داده‌ایم که شایستگی قرار گرفتن در میان بهترین تیم‌های جهان را داریم.

سعید معروف در مورد هم گروه نشدن با روسیه و برزیل گفت: برزیل و روسیه تیم‌های خیلی خوبی هستند ولی ما الان با فرانسه و آلمان بازی داریم که هر 2 از تیم‌های بسیار خوب این مسابقات هستند. ما در مرحله اول به فرانسه باخته‌ایم و همچنین سال گذشته در لیگ جهانی در تهران یک بار به آلمان باختیم. کار سختی را تا رسیدن به جمع 4 تیم برتر مسابقات داریم ولی تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا با ارائه بهترین نمایش خود، موفق بشویم و نتیجه بگیریم.

معروف در ادامه صحبت‌های کواچ گفت: واقعا نمی‌دانم چطور باید این همه مطلب را توضیح بدهم، فقط این را بگویم که ما در 10 سال گذشته در رده‌های نوجوانان و جوانان آسیا و جهان صاحب مدال‌های مختلف شده‌ایم. از جمله مدال طلای نوجوانان جهان در مکزیک. در 3 سال گذشته هم تیم بزرگسالان ایران با بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشته، جایگاه این رشته را در جامعه تغییر داده است. الان والیبال یک ورزش مردمی است که همه نتایجش را دنبال می‌کنند و همین هم انتظارات را از ما بالا می‌برد چون همیشه از ما توقع پیروزی یا کسب مدال دارند. ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم ولی هنوز نمی‌توانم بگویم که به تیم درجه یک دنیا تبدیل شده‌ایم. راه زیادی تا مقصد داریم و باید باز هم پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon