مجلس در قبال افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد سکوت نمی‌کند/ دانشجویان نباید قربانی سیاست‌های غلط مسئولان شوند

مجلس در قبال افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد سکوت نمی‌کند/ دانشجویان نباید قربانی سیاست‌های غلط مسئولان شوند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد انتقاد کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد نباید قربانی سیاست‌های غلط مسئولان این دانشگاه شوند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به افزایش شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: هرگونه افزایش شهریه در دانشگاه آزاد باید مطابق قانون باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه مرکز علمی است و نباید به باند اقتصادی تبدیل شود، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد نباید قربانی سیاست‌های غلط مسئولان دانشگاه آزاد شوند، چرا که افزایش شهریه دانشگاه آزاد نباید از ضوابط خارج باشد.

سلیمی گفت: در جلسه هیئت امنا آن‌طور که شنیده شده مسئولان دانشگاه آزاد درخواست داشتند شهریه‌ها 30 درصد افزایش پیدا کند و با مخالفت اعضا مواجه شده و در نهایت در این جلسه مصوب شده که شهریه‌ها تا 15 درصد افزایش یابد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس در مقابل افزایش غیرقانونی شهریه‌ها سکوت نخواهد کرد، تأکید کرد: امیدواریم مسئولان محترم دانشگاه آزاد توجه داشته باشند که دانشجویان را به‌لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار ندهند، چرا که حمایت از دانشگاه و دانشجو سیاست‌ کلی نظام است و همه باید به آن احترام بگزارند.

سلیمی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد نسبت به افزایش شهریه‌های این دانشگاه اعتراض دارند و اعتراضات خود را از طرق مختلف به گوش نمایندگان مجلس رسانده‌اند.

انتهای پیام/*

اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon