۸۰۰ میلیارد تومان وام به جامعه ایثارگری کشور اعطا می‌شود

800 میلیارد تومان وام به جامعه ایثارگری کشور اعطا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهدمقدس گفت: با هدف گزاری هایی که صورت گرفته است امسال ۸۰۰ میلیارد تومان وام به ایثارگران توسط صندوق داده می‌شود که این مبلغ دو برابر دارایی یک بانک رسمی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار محسن انصاری ظهر امروز در سومین همایش روسای مناطق صندوق قرض الحسنه شاهد سراسر کشور اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در سومین سال متوالی در کنار مضجع شریف، منور و نورانی امام هشتم شیعیان (ع) در خدمت شما عزیزان هستیم و این حاکی از اهمیت موضوع مدیریت در بنیاد شهید است.

سردار انصاری تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مدیران و زحمتکشان این صندوق اهمیت خاصی قائل است و در تلاش است تا کارآیی و اثربخشی این صندوق را افزایش دهد.

وی افزود: با هدف گزاری‌هایی که صورت گرفته است امسال 800 میلیارد تومان وام به ایثارگران توسط صندوق داده می‌شود که این مبلغ دو برابر دارایی یک بانک رسمی در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه در صندوق شاهد از لحاظ کمی در وضع خوبی هستیم خاطر نشان کرد: خوشبختانه براساس آنچه از گزارش‌ها مشخص شده است در سال گذشته میزان اثربخشی فعالیت‌های صندوق شاهد بیش از 90 درصد بوده است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: در دو سال گذشته بر روی مسائلی مانند کنترل و نظارت، تسهیل در پرداخت، بازرسی‌ها، آموزش و سرمایه انسانی، استفاده از تکنولوژی و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی تاکید کردیم و امروز باید به سمت مدیریتی کارآمد‌تر حرکت کنیم.

وی با اشاره به سه نوع مدیریت گذشته نگر، حال نگر و آینده نگر گفت: آنچه امروز مهم به نظر می‌رسد این است که مدیران ما اضافه بر آینده نگری به سمت آینده سازی نیز پیش بروند و در این راستا تلاش کنند ضمن استفاده از فرصت‌ها، فرصت‌های جدیدتری ایجاد کنند.

سردار انصاری با تاکید بر اینکه خلاقیت از ویژگی‌های اصلی مدیریت آینده ساز است خاطر نشان کرد: امروز تغییرات محیطی و اجتماعی به سرعت اتفاق می‌افتد و مدیران باید آینده نگری و آینده سازی را توأمان در نظر داشته باشند.

وی افزود: سازمانی که نرخ تحول آن کمتر یا مساوی نرخ تغییر نیازهای جامعه هدفش باشد ناموفق است و از بین می‌رود و باید توجه داشته باشیم که نیروی انسانی توسعه یافته و استفاده از تکنولوژی جدید بازرسی‌ها، نظارت، کنترل و ارتقاء مدیریت برای کیفیت خدمت رسانی در این صندوق مورد توجه قرار گیرد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز کرد: مدیریت صندوق شاهد باید نیازهای آینده جامعه ایثارگران را در نظر داشته باشد و با برآورد لازم از شرایط اجتماعی و اقتصادی آینده برنامه ریزهای خود را در راستای آینده سازی پیش ببرد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon