سینما فلسطین همدان تکمیل می‌شود


سینما فلسطین همدان تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان با بیان اینکه سینما فلسطین برای تکمیل شدن نیازمند اعتبار یک میلیارد تومانی است، گفت: تاکنون برای انجام تعمیرات در سینما فلسطین ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سعید شرفی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به وضعیت سینما فلسطین همدان اظهار کرد: تعمیر و تجهیز سینما فلسطین از سال 86 آغاز شد اما هنوز به دلایل عدم تأمین اعتبار ناتمام باقی مانده است.

وی تصریح کرد: تاکنون زیرسازی، عمرانی، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی و کف سازی این سینما انجام شده و خرید نصب تجهیزات لوازم فنی مانده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان با بیان اینکه این سینما برای تکمیل شدن نیازمند اعتبار یک میلیارد تومانی است، افزود: تاکنون برای انجام تعمیرات در سینما فلسطین 900 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزودن بر ظرفیت سینماها را پارامترهای مهم سینما فلسطین دانست و بیان کرد: بزرگترین دغدغه ما برای اتمام کار تعمیر سینما فلسطین افزایش ظرفیت و جذب مخاطبان بوده که به علت استقرار این سینما در مرکز شهر تأثیر زیادی در این امر دارد.

شرفی با تأکید بر اینکه اعتبار سینما باید از منابع استانی تأمین شود، اظهار کرد: تاکنون درخواست‎هایی از مسئولان داشته ایم اما هنوز این میزان اعتبار تحقق نیافته هرچند بخش خصوصی در این زمینه می‌تواند وارد شود.

وی با بیان اینکه با برگشت سینما فلسطین به چرخه اکران فیلم 50 درصد ظرفیت سینماها تأمین می‌شود، عنوان کرد: سینما فلسطین دارای دو سالن مجزا برای اکران فیلم است که با تکمیل این دو سالن ظرفیت سینماها برای جذب مخاطب افزایش می‌یابد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان در ادامه با بیان اینکه امسال یکی از بزرگترین اتفاقات در حوزه سینمایی تجهیز سیستم نمایش سینما قدس به دیجیتال بوده است، افزود: علاوه بر سینما قدس سینما بهمن ملایر نیز به سیستم دیجیتال مجهز شده که این دو سینما به موقع و همزمان با تهران اکران به روز فیلم‌ها را دارند.

وی با بیان اینکه در راستای استقبال بیشتر و استفاده بهتر از فضاهای سینمایی تدابیری اندیشیده شده است، افزود: شهروندان همدانی می‌توانند اکران فیلم در سانس‌های صبح و در روزهای سه شنبه صبح و بعدازظهر را به صورت نیم بها تماشا کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon