اعطای بسته حمایتی به ۸۵ هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی

اعطای بسته حمایتی به 85 هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: رئیس سازمان بهزیستی کشور از اعطای بسته حمایتی به ۸۵ هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی در هفته اول مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه مراسم بازدید از شیرخوارگاه امام علی استان البرز که وزیر تعاون نیز در آن حضور داشت، اظهار داشت: در حال حاضر بنا داریم بیش از 85 هزار کودک در مقطع ابتدایی تا دبیرستان را حمایت کنیم و در هفته اول مهر این بسته حمایتی ویژه به آنها تعلق می‌گیرد و بیش از 7 میلیارد تومان هزینه دارد.

وی ادامه داد: این سازمان همچنین برای توسعه دانش رسمی در مقاطع دبیرستان و دانشگاه هزینه می‌کند و در مورد دانشجویان تمام هزینه دوران تحصیل آنها پرداخت می‌شود. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین از امضای تفاهم نامه استانی میان بهزیستی البرز و مرکز استعدادهای درخشان این استان خبر داد و تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه بنا داریم تا فرزندان سازمان بهزیستی از نظر سطح گیرایی و هوش درجه بندی شوند که در صورت لزوم تحت آموزش‌های ویژه قرار بگیرند.

وی همچنین گفت: دیروز در طی جلسه ای با جامعه خیرین حمایت از معلولان مصوب شد از محل اعتبارات مشارکت‌های مردمی هزینه تحویل یک هزار و 7 واحد مسکونی به خانواده‌های بیش از سه معلول تأمین شود.

هاشمی با اشاره به طرح نهضت ماندگار سازمان بهزیستی، افزود: سایت نهضت ماندگار سازمان بهزیستی تا دو هفته دیگر رونمایی می‌شود و این طرح خانواده‌هایی که تمایل دارند می‌توانند قسمتی یا تمام یارانه خود را به سازمان بهزیستی اهدا کنند و سازمان این مبالغ را در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات خود به کار می‌برد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon