دانشکده علوم پایه بیجار نیروی بومی برای اداره این دانشکده جذب کند


دانشکده علوم پایه بیجار نیروی بومی برای اداره این دانشکده جذب کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده علوم پایه بیجار، باید نیروی بومی برای اداره این دانشکده جذب کند تا مشکلات بخشی از قشر تحصیل کرده این منطقه برطرف شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، سید محمد بیاتیان ظهر امروز در جلسه راه اندازی دانشکده علوم پایه بیجار که با حضور رئیس و معاونان دانشگاه کردستان در فرمانداری بیجار برگزار شد با اشاره به وجود دانشگاه های متعدد در بیجار اظهار کرد: دانشگاه اصلی ترین محور توسعه در هر منطقه است.

وی با ابراز خرسندی از روند تکمیلی دانشکده علوم پایه در بیجار گفت: این دانشکده با وجود مشکلات و معضلات بسیار، شنبه آینده با ورود دانشجویان، به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با طرح پیشنهادی، خواستار نامگذاری این دانشکده به نام شهید نجات اللهی شد و خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار اولین شهید دانشگاهی بیجاری، در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و با این اقدام، به این شهید ادای احترام خواهد شد.

وی با تاکید بر همکاری ادارات در راستای ارائه خدمات به این دانشکده، گفت: این دانشکده متعلق به شهرستان بیجار است و تمامی دستگاه‌ها باید کمک کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات رسانی به دانشکده به نحو مطلوب انجام شود.

بیاتیان با بیان اینکه دانشجو، خدمات را می بیند، افزود: ایجاد یک مجموعه جدید و شروع به کار آن، کار بسیار سختی است اما با کمک ادارات و دانشگاه کردستان، نارسایی ها و مشکلات این حوزه، به حداقل خواهد رسید.

وی همچنین با انتقاد از دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه افزایش شهریه، گفت: دانشگاه آزاد علاوه بر این اقدام، 8 برابر ظرفیت دکتری، دانشجو جذب می‌کند و این معضلی بزرگ برای جامعه است که دانشگاه‌های پولی، با دادن نمره، اقدام به فارغ‌التحصیل کردن دانشجو می‌کنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس به آمار 5 هزار فارغ‌التحصیل جویای کار در بیجار اشاره کرد و افزود: دانشکده علوم پایه بیجار، باید نیروی بومی برای اداره این دانشکده جذب کند تا مشکلات بخشی از قشر تحصیل کرده این منطقه برطرف شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon