اختتامیه مسابقات ملی قرآنی شکوفه‌های کشور در کرج برگزار شد + تصاویر


اختتامیه مسابقات ملی قرآنی شکوفه‌های کشور در کرج برگزار شد + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: آئین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم شکوفه های سراسر کشور در بخش برادران، امروز در سالن همایش‌های اصلاح بذر کرج برگزار شد و نفرات بر‌تر این مسابقات جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، در این مراسم که با حضور آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، آیت الله عابدی  رئیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی کشور، حجت الاسلام و المسلمین صالحی  مدیرکل اوقاف استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین یارمحمدی دبیر قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد نفرات بر‌تر در پنج رشته اذان، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20جزء و قرائت مشخص شدند.

در بخش اذان محمد مهدی بیگی از استان تهران، روح الله زارع از استان بوشهر، سهیل مقدس از استان کرمان، مجتبی آبیاری از استان یزد و محمد هادی ساجدی از استان گیلان رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

در بخش ترتیل مهدی حکیمی از اردبیل، محمد مهدی قهاری از استان قم، مسعود شریفی از استان مرکزی، موسی الرضا سعیدی  از خراسان رضوی، رسول حمیدیان از استان خوزستان رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

در بخش حفظ کل قرآن کریم محمد حسین بهزادفر، علی اسدی و امیرحسین شریفی زاده از استان تهران, محمد داود فلاحی از استان یزد و امیر رضا زارعان از آذربایجان شرقی رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

در بخش حفظ جزء 20قرآن کریم مهدی محمدی از استان زنجان، مجید امینی از استان قم، محمد محمودی از آذربایجان شرقی، امید رضا رحیمی از استان گیلان، سجاد فیاض از استان خراسان شمالی رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

در بخش قرائت قرآن کریم سید محمد صادق حسینی از استان خراسان رضوی، محمد جواد علمی از خراسان رضوی، مهدی احمد آبادی از خراسان رضوی، علیرضا امامی از استان تهران و علی غلامی از استان قزوین رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

 

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon