تمرین در زمین چمن مصنوعی با استانداردهای ورزشی مغایر است


تمرین در زمین چمن مصنوعی با استانداردهای ورزشی مغایر است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بیسبال قم با بیان این که ضعف سخت افزاری ، بیس بال قم را تحت تاثیر قرار داده است گفت: تمرین در زمین چمن مصنوعی با استانداردهای ورزشی به ویژه رشته بیس بال مغایر است.

فرید فرهادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار کرد: تیم بیسبال قم در شرایطی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود که روند آماده سازی تیم بیسبال و وضعیت سخت افزاری ما سال به سال بد‌تر می‌شود.

وی گفت: بیسبالیست‌های قمی یکی از تیم‌های قدرتمند کشور محسوب می‌شوند به طوری که سال گذشته در منطقه شمال، قهرمان کشور شدیم و در جمع 3 تیم بر‌تر بیسبال ایران قرار داریم اما وضعیت این رشته به شکلی است که مورد حمایت واقع نمی‌شود.

سرمربی تیم بیسبال قم افزود: امسال با ترکیبی دگرگون شده نسبت به فصل گذشته راهی مسابقات قهرمانی کشور می‌شویم اما مسئله‌ای که آمادگی تیم بیسبال قم را تحت تاثیر قرار داده است وضعیت امکانات تیم ما به عنوان یکی از تیم‌های بر‌تر کشور است و این برای ما زیبنده نیست.

فرهادی عنوان کرد: مسابقات لیگ بیسبال کشور در زمین چمن طبیعی برگزار می‌شود در حالی که ما به اجبار به صورت محدود در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم و تمرین در زمین چمن مصنوعی با استانداردهای ورزشی به ویژه  بیس بال مغایر است.

وی تصریح کرد: نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم تیمی که 2 جلسه در هفته در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کند در مسابقات سطح اول کشور که در زمینی با مشخصاتی کاملا متفاوت برگزار می‌شود، قهرمان شود گرچه این بدان معنی نیست که در این مسابقات بختی برای موفقیت نداریم.

سرمربی تیم بیسبال قم خاطرنشان کرد: با وجود همه کاستی‌ها، به کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور در سمنان امیدواریم و به دنبال نتایجی بهتر از سال گذشته هستیم و تیم‌هایی از گیلان، خراسان رضوی، تهران و سمنان حریفان ما در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon