همایش تجلیل از خادمان فرهنگی سروآباد برگزار می‌شود


همایش تجلیل از خادمان فرهنگی سروآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی شهر سروآباد گفت: از برگزاری همایش تجلیل از خادمان فرهنگی، علمی و مذهبی این شهرستان در سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، صباح محمدی ظهر امروز در دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی، امام جمعه موقت و رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سروآباد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سنندج اظهار کرد: به همت شورای اسلامی و شهردار سروآباد همایش تجلیل از خادمان فرهنگی، علمی و مذهبی این شهرستان امسال برگزار می‌شود.

وی گفت: انتظار ما از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان این است که این دستگاه فرهنگی نیز در سروآباد به برگزاری جشنواره ها و همایش‌هایی برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این شهرستان اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر سروآباد با بیان اینکه سروآباد در زمینه موسیقی ظرفیت‌های فراوانی دارد تصریح کرد: شهرستان سروآباد هنرمندان برجسته ای در حوزه موسیقی دارد و امیدواریم اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی برای شناساندن و تقویت این حوزه مهم و تاثیرگذار ما را یاری کند.

وی گفت: از دیگر برنامه های ما تجلیل از جوانان افتخار آفرین عرصه کنکور، ورزش مسابقات فرهنگی و مذهبی به منظور ایجاد انگیزه در سایر جوانان و نوجوانان منطقه است.

محمدی خواستار برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در این شهرستان شد و افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه های پیش بینی شده نیازمند همکاری و حمایت مسئولان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مراسم فرهنگی مذهبی زیادی هم چون پیرشالیار که شهرتی جهانی دارد هر سال در بخش هورامان شهرستان سروآباد برگزار می شود و این مهم ظرفیت ارزشمند و بالای این شهرستان در حوزه فرهنگی را اثبات می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر سروآباد گفت: ایجاد تعامل با روحانیان و مسئولان از رویکردهای اصلی شورای شهر و شهرداری سروآباد است و در این راستا گام های اساسی نیز برداشته شده است.

وی به مشکلات فرهنگی در شهرستان سروآباد اشاره کرد و افزود: اداره ارشاد اسلامی سروآباد از نظر نیروی انسانی مشکل دارد و باید در رابطه با تکمیل چارت این اداره اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon