فن‌باستن از مربیگری آلکمار استعفا کرد


فن‌باستن از مربیگری آلکمار استعفا کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۴۹ ساله آلکمار هلند از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکو فن‌باستن، ستاره پیشین تیم ملی هلند به دلیل بیماری که در چند هفته اخیر به آن دچار شده بود از سمت سرمربیگری تیم فوتبال آلکمار استعفا کرد و الکس پاستور، دستیارش به عنوان جانشین وی معرفی شد.

اسطوره باشگاه میلان پیش از این تا پایان ماه آگوست به طور موقت سرمربیگری این تیم هلندی را به دلیل مشکلی که در تپش قلبش به وجود آمده بود، کنار گذاشته بود، هفته گذشته هم گزارش‌هایی در رسانه‌های هلندی منتشر شد که شاید وی مجبور شود به خاطر همین مشکلات سلامتی‌اش از سمت سرمربیگری آلکمار استعفا کند.

ارنست استوارت، مدیر ورزشی تیم فوتبال آلکمار هلند گفت: در چند روز گذشته کاملاً واضح بود که فن‌باستن قصد دارد از سمت خود کناره‌گیری کند ولی سعی کردیم پیش از اعلام این موضوع هر کاری که از دستمان برای ماندن وی در این پست بر می‌آید، انجام دهیم. به نظر ما مارکو می‌تواند حتی به عنوان دستیار مربی هم عملکرد خوبی داشته باشد.

فن‌باستن، سرمربی پیشین تیم ملی هلند که در اول فصل 15-2014 هدایت آلکمار را بر عهده گرفت، نیز اظهار داشت: در چند سال اخیر متوجه شدم که مربیگری به لحاظ جسمانی و روحی مشکلاتی را برایم به وجود آورده به همین خاطر تصمیم به کناره‌گیری از این حرفه را گرفتم تا هم با خودم و هم با باشگاه آلکمار صادق بوده باشم. مایلم به باشگاه آلکمار بازگردم اما نه به عنوان مربی. از پست جدیدی که در پشت‌صحنه خواهم داشت، خوشحالم.

آلکمار پس از گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ فوتبال حرفه‌ای هلند موسوم به اردویژه با کسب 6 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی 18 تیمی این رقابت‌ها ایستاده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon