توسعه تنیس قم نیازمند احداث زمین تنیس سرپوشیده است


توسعه تنیس قم نیازمند احداث زمین تنیس سرپوشیده است

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس هیئت تنیس قم با بیان اینکه قم صاحب ۲ تیم در لیگ بر‌تر تنیس کشور می‌شود گفت: توسعه تنیس قم نیازمند احداث زمین تنیس سرپوشیده است و زمین‌های روباز بازدهی زیادی برای تنیس قم ندارند.

فائزه خدا کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار کرد: عمده تمرینات تیم‌های تنیس استان قم در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود و زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی نارنج مورد استفاده هیئت تنیس نیست و به طور کلی زمین‌های روباز بازدهی زیادی برای تنیس قم ندارند.

وی گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی قم از یک سو و سانس‌هایی که از سوی هیئت تنیس در اختیار بانوان تنیسور گذاشته می‌شود، آن‌ها برای انجام تمرینات با مشکل مواجه هستند و راه اندازی زمین تنیس سرپوشیده بخش اعظم مشکلات تنیس را در بخش بانوان حل می‌کند.

نایب رئیس هیئت تنیس قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره حضور تیم تنیس ویونا اسپورت قم در لیگ بر‌تر کشور افزود: پیش از این، تجربه حضور در لیگ بر‌تر کشور را نداشتیم اما امسال از فرصت استفاده کردیم و با توجه به اینکه تیمی از لیگ بر‌تر سقوط نمی‌کرد، پس از رایزنی با فدراسیون تنیس، موفق شدیم موافقت فدراسیون را برای حضور نماینده قم در لیگ بر‌تر بگیریم.

خداکرمی عنوان کرد: سال آینده علاوه بر ویونا اسپورت، تیم ناصر امین نیز در لیگ بر‌تر شرکت می‌کند و بدین ترتیب قم صاحب 2 تیم در لیگ بر‌تر کشور می‌شود که این امر، فرصت خوبی برای بانوان تنیسور قم که در رده‌های پایه در حال آموزش هستند ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه رتبه خوبی به دست نیاوردیم اما با توجه با نزدیکی رقابت بین سه تیم تهران، اصفهان و قم و کسب یک پیروزی برای هر یک از تیم‌ها، می‌توانیم در دور برگشت رتبه ویونا اسپورت را ارتقا بخشیم.

نایب رئیس هیئت تنیس قم خاطرنشان کرد: رشته تنیس در بین بانوان قمی رشته‌ای ناشناخته بوده و تنیس قم در بخش بانوان رکودی بلندمدت را تجربه کرده است اما توسعه سخت‌افزاری تنیس در دهه 80، سبب شد تنیس نیز در میان رشته‌های فعال دیگر قم در حوزه بانوان، به سطح قابل قبولی برسد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon