۱۲پروژه ارتباطات زیرساخت در استان مرکزی افتتاح شد


12پروژه ارتباطات زیرساخت در استان مرکزی افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل مخابرات استان مرکزی گفت: همزمان با افتتاح ۵۱۳ پروژه زیرساختی شبکه مادر مخابراتی کشور، ۱۲ پروژه شرکت ارتباطات زیرساخت در استان مرکزی افتتاح شد.

مسعود مشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اراک، با اشاره به اعتبار این پروژه ها اظهار کرد: عمده پروژه های مذکور  با اعتباری به میزان 44 میلیارد ریال افتتاح شدند، این پروژه ها بخشی از 513 پروژه زیرساخت شبکه مخابراتی کشور بوده که افتتاح می گردند.

وی افزود: توسعه پهنای باند استان به میزان 40 گیگابیت بر ثانیه با ایجاد امکان ارائه سرویس های شبکه دیتا شامل اینترانت، VPL و MPLS به مشترکین شرکت ارتباطات زیر ساخت در مراکز اراک و ساوه بخشی از پروژه ها است.

مدیرعامل مخابرات استان مرکزی تصریح کرد: راه اندازی سامانه های پایش ترافیک IP به میزان 23 گیگابیت بر ثانیه با هدف مقابله با مخاطرات امنیتی از این پروژه ها است.

مشیدی با اشاره به بهره برداری از مسیرهای فیبر نوری گفت: بهره برداری از مسیرهای فیبر نوری ملی در حوزه استان جمعا به میزان 120 کیلومتر در مسیرهای اراک –سلفچگان و قم به ساوه و توسعه تجهیزات تکمیلی کانال های بین الملل استان به میزان 210 کانال از دیگر پروژه ها است.

وی افزود: توسعه و تکمیل زیرساخت های نیروی برق بدون وقفه در سه ایستگاه با هدف افزایش ضریب اطمینان برق و جلوگیری از اختلال در ارتباطات و توسعه زیرساختهای فیزیکی و تجهیز شبکه انتقال در سه ایستگاه آخرین پروژه های افتتاحی در استان مرکزی است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon