اسکولز: لیورپول را در لیگ قهرمانان دستکم نگیرید


اسکولز: لیورپول را در لیگ قهرمانان دستکم نگیرید

خبرگزاری تسنیم: هافبک پیشین منچستریونایتد به قدرت‌های اروپایی هشدار داد تصور نکنند غیبت پنج ساله قرمزپوشان مرسی‌ساید از لیگ قهرمانان اروپا، این تیم را به شرکت کننده‌ای دست و پا بسته در این رقابت‌ها تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول امشب (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی از لودوگورتس رازگراد بلغارستان پذیرایی می‌کند که از آخرین حضورش در این رقابت‌ها پنج سال می‌گذرد اما به نظر پل اسکولز این دوری طولانی مدت تأثیری روی جایگاه قرمزپوشان مرسی‌ساید به عنوان یکی از تیم‌های مدعی رقابت‌ها نگذاشته است.

اسکولز در گفت‌وگو با شبکه ITV در خصوص قهرمان پنج دوره لیگ قهرمانان اروپا که امسال با رئال مادرید،‌ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ نیز همگروه است، اظهار داشت: لیورپول امسال مدعی خاموش لیگ قهرمانان اروپاست. برندان راجرز در این تیم کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده است. شیوه بازی لیورپول مهیج و تماشایی است و به نظر من بازیکنان این تیم توانسته‌اند مفاهیم تاکتیکی راجرز را درک و اجرا کنند.

اسکولز افزود: من احساس می‌کنم که لیورپول با بازیکنانی که در اختیار دارد شانس خوبی برای موفقیت در این رقابت‌ها دارد. امتیاز بزرگی که لیورپول دارد حمایت گسترده هوادارانش در بازی‌‌های خانگی است. آنفیلد برای رقبای لیورپول همیشه محل ترسناکی بوده است در حالی که هواداران منچسترسیتی این جو را برای رقبای تیم‌شان به وجود نمی‌آورند.

اسکولز 39 ساله در خصوص شانس تیم‌های انگلیسی برای قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا تصریح کرد: به نظر من یکی از تیم‌های انگلیس امسال می‌تواند قهرمان شود اما برای این کار آنها باید از سد رئال مادرید رد شوند. اگر پیش از این از من می‌پرسیدید که آیا فروش آنخل دی‌ماریا و ژابی آلونسو توسط رئال مادرید این تیم را تضعیف می‌کند می‌گفتم نه اما الان لیورپول می‌تواند این تیم را شکست دهد. به باور من امسال یک تیم انگلیسی می‌تواند قهرمان شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon