بیش از ۳ میلیارد ریال اعتبار به پارک کوهستانی گچساران اختصاص یافت

بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار به پارک کوهستانی گچساران اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس شورای اسلامی شهر گچساران گفت: امسال بیش از ۳ میلیارد ریال اعتبار به فاز نخست پارک کوهستانی این شهرستان اختصاص داده شد.

غلامرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار کرد: ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری مناسب در گچساران برای استفاده شهروندان و مسافران در دستور کار شورای اسلامی این شهر و شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اکنون عملیات ساخت پارک کوهستانی در گچساران در دست اجرا بوده است، افزود: این پارک در نزدیکی روستای چهاربیشه و در مجاورت هتل پاسارگاد این شهرستان احداث می‌شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گچساران گفت: عملیات ساخت پارک کوهستانی این شهرستان در 3 فاز پیش بینی شده که در حال حاضر فاز اول آن در دست ساخت است.

شکوهی بیان کرد: در حال حاضر فاز نخست پارک کوهستانی گچساران حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تأمین اعتبار میزان روند ساخت آن سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

وی به میزان  اعتبار امسال این پروژه اشاره کرد و افزود: امسال 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به فاز نخست پارک کوهستانی گچساران اختصاص داده شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گچساران عنوان کرد: با تکمیل این پروژه، فضای تفریحی و گردشگری مطلوبی در این شهرستان ایجاد و شهروندان می‌توانند از آن برای تفریخات خود استفاده کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon