یادواره مثنوی سرایان دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود


یادواره مثنوی سرایان دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: بیست و پنجمین یادواره ۳۱ تن از مثنوی سرایان عملیات های غرورآفرین دفاع مقدس، در نخستین روز هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام علی علی پور، مسئول ستاد یادواره سرداران و 31 شهید منطقه خطیرکلا قائم شهر با تایید این خبر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قائم شهر، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس به منظور گرامی داشت یاد و خاطره 31 تن از شهدای والامقام منطقه برآن شدیم تا در محفل عاشورایی این شهیدان و راست قامتان عرصه دفاع مقدس، محفلی ارزشی در قالب یادواره شهدای مثنوی سرا برگزار کنیم.

وی افزود: پاسداشت ارزش های ایثار و شهادت، تجدید پیمانی دوباره با آرمان های امام راحل بوده که باید در جامعه بیشتر تقویت شود.

علی پور گفت: بیست و پنجمین یادواره 31 تن از مثنوی سرایان شلمچه، مریوان، فاو، هویزه، دهلاویه با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم همیشه در صحنه قائم شهر برگزار می شود.

وی بیان کرد: این مراسم همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، دوشنبه 31 شهریور 93 از ساعت 15 الی 17 عصر با سخنرانی حجت الاسلام غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران و مداحی حاج قاسم رضایی برگزار می شود.

علی پور ضمن دعوت از مردم شهرهای همجوار جهت شرکت در این یادواره، افزود: این مراسم در مسجد بزرگ امیرالمومنین (ع) خطیرکلا برگزار می شود.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon