نشست همکاری نبی با نماینده فدراسیون فوتبال اسپانیا

نشست همکاری نبی با نماینده فدراسیون فوتبال اسپانیا

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان با نماینده فدراسیون فوتبال اسپانیا و مدیر ورزشی باشگاه ختافه نشست همکاری برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست مهدی محمدنبی با مدیر ورزشی باشگاه ختافه و مشاور فدراسیون فوتبال اسپانیا صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.

در این نشست که به منظور افزایش سطح همکاری‌های فوتبال ایران و اسپانیا برگزار شد، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران چندین سال است که از فوتبال روز اروپای لاتین الگوبرداری می‌کند و حضور خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال، نلو وینگادا، سرمربی تیم فوتبال امید و همین‌طور کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان گواه این موضوع است.

نبی ادامه داد: امیدوارم باشگاه‌های فوتبال ایران و اسپانیا تعامل بیشتری باهم داشته باشند، چراکه در حال حاضر جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد را در لیگ اسپانیا داریم. در واقع فوتبال مرز ندارد و یک رشته فراگیر است.

وی درباره گسترش همکاری‌های فوتبال ایران و اسپانیا عنوان کرد: خواستار ایجاد رابطه بسیار وسیع در زمینه انجام بازی‌های دوستانه ملی و باشگاهی و آموزش مربیان و داوران در دوره‌های پیشرفته متقابل بین دو کشور هستیم.

در پایان این نشست پیراهن تیم ملی اسپانیا که در آخرین دیدار تدارکاتی این تیم توسط همه بازیکنان تیم ملی اسپانیا امضا شده جهت اهدا به کفاشیان به محمدنبی داده شد و همچنین از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران پیراهن تیم ملی و شیلد فدراسیون فوتبال ایران به نمایندگان فوتبال اسپانیا اهدا شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon