استانداری خراسان شمالی در ساختمان خود مستقر می‌شود

استانداری خراسان شمالی در ساختمان خود مستقر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه ساختمان جدید استانداری برای بهره برداری آماده شده است گفت: به زودی استاندار در ساختمان جدید استانداری مستقرمی شود.

محمدحسین علی نیا در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار کرد: از 10 سال گذشته و با تاسیس استان، استانداری در ساختمان فرمانداری بجنورد مستقر شده بود که با بهره برداری از این ساختمان، فرماندار بجنورد نیز به ساختمان خود باز می‌گردد.

وی افزود: سه معاون استاندار، پیش از این در ساختمان جدید مستقر شده بودند و این هفته نیز معاون سیاسی و امنیتی استاندار به این ساختمان نقل مکان می‌کند.

علی نیا توضیح داد: سیدعلی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی نیز به زودی به این مکان منتقل می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود بااشاره به استقرار ادارات کل در ساختمان ادارات شهرستانی بجنورد گفت: با تشکیل استان و در یک دهه گذشته، ادارات کل در ادارات شهرستانی بجنورد مستقر شده و تاکنون نیز تحویل نداده اند.

وی افزود: در این مدت ادارات شهرستانی بجنورد به مستاجری رفته و در ساختمان های مسکونی مستقر شده اند.

علی نیا تاکیدکرد: البته استانداری نیز به جد پیگیر خروج ادارات کل از ساختمان ادارات شهرستانی بجنورد است و این مشکل باید مرتفع شود.

وی با بیان اینکه شماری از دستگاه های اجرایی در حال تامین ساختمان برای خود و تحویل ساختمان اداره شهرستانی بجنورد هستند گفت: برخی از دستگاه های اجرایی تاکنون اقدام قابل توجهی برای بازگرداندن اداره شهرستانی بجنورد انجام نداده و همچنان در این بناها مستقر هستند.

وی کمبود اعتبار را مشکل عمده دستگاه های اجرای برای تامین ساختمان ادارات کل در مرکز استان عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرای استان برای تامین ساختمان ادارات کل با کمبود اعتبار روبه رو هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی توضیح داد: اجرای سایت اداری و متمرکز شدن ادارات کل دریک مکان، می توانست بخش بزرگی از این مشکل را حل کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon