توازن منطقه‌ای در طرح‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود

توازن منطقه‌ای در طرح‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: به توازن منطقه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد باید توجه و بحث توانمند سازی و مشارکت و رقابت در کنار هم در استان دیده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داریوش دیودیدهعصر امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی اتاق بازرگانی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: انگیزه و فعالیت های اقتصادی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد در بخش خصوصی هست و نیاز برای حمایت ویژه  از این بخش است.

دیودیده بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی 24 بند نوشته و اعلام شد که از این بند چند نکته حائز اهمیت بوده و آن شامل توانمند سازی، مشارکت و رقابت است و باید به سمتی پیش برویم که رقابت میان انسان‌ها ایجاد می‌شود.

وی گفت: برای استان کهگیلویه و بویراحمد و شرایط اقتصادی کشور به سمتی پیش می رویم که فقط رقابت دیده می شود و بحث توانمند سازی و مشارکت در این استان دیده نمی شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امیدواریم که قوانین و مقررات و حمایت هایی را داشته باشیم که با وجود این 3 نکته هیچ‌گونه مشوق قابل توجهی در استان نخواهیم داشت.

دیودیده تصریح کرد: امسال در بحث کارمزد شرایط خوبی دیده می شود و متاسفانه مشکلات زیادی وجود دارد که این معافیت‌ها نمی‌تواند صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد را به حرکت در بیاورد.

وی تأکید کرد: به توازن منطقه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد باید توجه و بحث توانمند سازی و مشارکت و رقابت در کنار هم در استان دیده شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon