۱۸۰هزار و ۷۳۴ دانش آموز بوشهری آغاز سال تحصیلی را جشن می‌گیرند


180هزار و 734 دانش آموز بوشهری آغاز سال تحصیلی را جشن می‌گیرند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هفته بازگشایی مدارس از ۲۶ شهریور در استان بوشهر آغاز می‌شود که در این هفته ضمن آماده کردن مدارس، تمهیدات لازم برای استقبال از ۱۸۰هزار و ۷۳۴ دانش آموز بوشهری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اصغر حصیری بعدازظهر امروز در نشست با مدیران مدارس استثنایی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه20 هزار دانش آموز کلاس اولی سال تحصیلی در استان بوشهر را آغاز می‌کنند اظهار کرد: 180 هزار دانش‌آموز استان بوشهر برای تحصیل در مقاطع مختلف آموزشی ثبت نام کرده‌اند که 20 هزار و 584 دانش آموز کلاس اولی روز 31 شهریورسال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

وی، با بیان اینکه مدارس استان بوشهر برای حضور دانش‌آموزان آماده شده است تصریح کرد: هفته بازگشایی مدارس از 26 شهریور در استان بوشهر آغاز می‌شود که در این هفته ضمن آماده کردن مدارس، و کلاس‌بندی مربیان و معلمان تمهیدات لازم برای استقبال از 180هزار و 734 دانش آموز بوشهری انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهربا اشاره به اینکه تعلیم و ترییت از شئون الهی است گفت:  فعالیت‌های معلمان و فرهنگیان از ارزش و جایگاهی بزرگی برخوردار است که باید قدران این قشر باشیم.

حصیری، یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش را در سال تحصیلی جدید مشارکت بیشتر مردم در مدارس خواند و گفت: آموزش و پرورش  که مسئولیت سترگ تعلیم و تربیت را بردوش دارد با مشارکت بیش از پیش اولیا و قشرهای مختلف مردم به اهداف خود در نظام تعلیم و تربیت دست می‌یابد.

وی از با بیان اینکه 31 شهریور آغاز بازگشایی مدارس در استان بوشهر است خاطرنشان کرد: زنگ شکوفه‌ها 31 شهریور نواخته می‌شود و در این روز 20 هزار و 584 دانش آموز کلاس اولی به کلاس‌های درس می‌روند و سال تحصیلی در استان بوشهر آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های مهم نظام و انقلاب هستند افزود: تربیت و تعلیم صحیح این سرمایه‌ها سبب تضمین آینده‌ای بهتر برای نظام و جامعه است از این نظر باید در راه از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

حصیری بر تعامل بیشتر فرهنگیان با اولیا دانش‌آموزان تاکید کرد  گفت: طرح فضای گفتگو و تعامل در مدارس استان بوشهر یکی از راههای اصولی برای گسترش تعامل و همکاری با دانش‌آموزان امسال بصورت گسترده اجرایی می‌شود که اولیا نیز در این عرصه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر بر توجه به شوراهای دانش آموزی تاکید کرد و گفت: این شورها در تعامل بیشتر دانش‌آموزان در برطرف شدن مشکلات تربیتی و عمرانی دانش‌آموزان و مدارس نقش مهمی دارند.

حصیری،با اشاره به اینکه نماز جماعت در مدارس امسال  توسعه می‌یابد گفت: طرح باسوادی والدین دانش آموز امسال در مدارس به قوت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon