دانشگاه پیام نور لرستان در بین ۱۰ واحد برتر کشور قرار گرفت


دانشگاه پیام نور لرستان در بین 10 واحد برتر کشور قرار گرفت

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: این دانشگاه از سال ۸۵ به عنوان آخرین واحد استانی فعالیت خود را آغاز کرد و خوشبختانه در سال ۹۲، به‌دنبال ارزیابی صورت گرفته دانشگاه پیام نور لرستان در بین ۱۰ واحد برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، محمد رضا جعفری امروز در مراسم معارفه سرپرست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان اظهار کرد: انتظاراتی که از دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان وجود دارد این است که  بسط فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، تلاش در راستای تقویت پیوند بین حوزه و دانشگاه، حمایت از نیروهای متعهد و متخصص، هدایت و حمایت فکری تشکل های دانشجویی، مقابله با ترویج افکار و عقاید انحرافی د بین دانشجویان، ترویج روحیه خودباوری و کمک در راستای گزینش علمی و جذب اساتید در اولویت این دفتر قرار بگیرد.

وی با اشاره به استقرار دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان در محل دانشگاه پیام نور خر آباد افزود: موفقیت در کار فرهنگی مستلزم انجام کار جمعی است و با این حال انتظاری که از روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان وجود دارد این است که تعامل و همکاری لازم را با دفتر نهاد داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان وضعیت تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و کانون های فرهنگی این دانشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: زمینه برای فعالیت نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان با وجود 122 عضو هیات علمی، 200 نفر کارمند و بیش از 30 هزار نفر دانشجو فراهم است.

جعفری با بیان اینکه با توجه به حجم بالای فعالیت های فرهنگی در دانشگاه پیام نور لرستان خلاء نهاد رهبری در این دانشگاه همواره احساس می شده است تصریح کرد: با وجود خلاء دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه اما دفتر استانی نهاد در دانشگاههای لرستان ظرف سالهای اخیر همکاری لازم را با این دانشگاه داشته است.

وی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور لرستان چندین سال است که پیگیر راه اندازی دفتر نهاد در این دانشگاه است که خوشبختانه این آرزو محقق شد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: این دانشگاه از سال 85 به عنوان آخرین واحد استانی فعالیت خود را آغاز کرد و خوشبختانه در سال 92، بدنبال ارزیابی صورت گرفته از سایر بخش های واحدهای استانی، دانشگاه پیام نور لرستان جزء 10 واحد برتر کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon