انریکه: برای من قهرمانی لالیگا در اولویت است/ شاید مقابل آپوئل غافلگیر شویم


انریکه: برای من قهرمانی لالیگا در اولویت است/ شاید مقابل آپوئل غافلگیر شویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به شاگردانش هشدار داد در صورت عدم دقت و قدرت لازم ممکن است در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده قبرس غافلگیر شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل آپوئل نیکوزیای قبرس در دور نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: با وجود اینکه آپوئل حریف خیلی جذابی نیست ولی این بازی نیز همانند جدال با پاری‌سن‌ژرمن برای‌مان اهمیت دارد، چون سه امتیاز ارزشمند در آن نهفته است.

وی افزود: این رشته ورزشی شگفت‌انگیز پر از نمونه‌هایی است که تیم‌های بزرگ توسط تیم‌های به ظاهر ضعیف‌تر سورپرایز شده‌اند. اگر بارسلونا هم با قدرت نباشد و دقت لازم را نداشته باشد ممکن است دچار چنین غافلگیری شود ولی اگر سختکوش و پرقدرت باشیم به سادگی می‌توانیم به پیروزی برسیم. هنوز راه زیادی برای پیشرفت‌ بارسا باقی مانده ولی نقاط مثبت زیادی هم در این تیم به چشم می‌خورد. هنوز ابتدای فصل هستیم پس طبیعی است که روی ریتم کامل خود نباشیم.

سرمربی 44 ساله بارسلونا تصریح کرد: مسی از جنبه بازی که روی آن تمرکز کرده بهترین فوتبالیست جهان است ولی من چنین نظری ندارم که او در آینده می‌تواند یک پاسور خوب باشد تا یک گلزن ولی خب این انتظار را داریم که او در کنار گلزنی دست به کارهای دیگر هم بزند. با این حال نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد ولی هدف ما دیدن تیمی متفاوت با خصوصیات مختلف است.

انریکه در ادامه عنوان کرد: داشتن حداقل انتظارات یا قضاوت بر اساس روشی که بارسلونا در چندین سال اخیر بازی کرده، بی‌معنی است. ما برای پیروزی در هر بازی پا به میدان می‌گذاریم. برای من قهرمانی در لالیگا در اولویت است هرچند جام حذفی اسپانیا را هم فراموش نخواهم کرد. هنوز ابتدای فصل است و در هر تورنمنتی به دنبال قهرمانی هستیم. امیدوارم بارسا به عنوانی برسد که سزاوارش است.

سرمربی کاتالان‌ها تأکید کرد: نمی‌توانم به شما بگویم که برای بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا نسبت به بازی‌های دیگر این فصل حتی یک درصد بیشتر عصبی‌تر هستم. وقتی ستاره‌های مختص این رقابت‌ها با آن موسیقی خاصش ظاهر می‌شوند، تغییری در من به وجود نمی‌آید. من باید به عنوان مربی به وظیفه‌ام عمل کنم و بس!

انریکه در پایان خاطرنشان کرد: شاید حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای بازیکنانی که پا به رقابتی بزرگ‌تر می‌گذارند، حسی متفاوت در پی داشته باشد ولی شما به عنوان مربی باید تیم‌تان را کنترل و مدیریت کنید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon