نهاد مقام معظم رهبری در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی در دانشگاه‌ها است


نهاد مقام معظم رهبری در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی در دانشگاه‌ها است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان گفت: نهاد رهبری در خط مقدم دفاع از ارزشهای اسلامی در دانشگاهها قرار دارد و در این راستان تلاش های زیادی می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی امروز در مراسم معارفه سرپرست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان گفت: نهاد رهبری در خط مقدم دفاع از ارزشهای اسلامی در دانشگاهها قرار دارد و در این راستا تلاش می کند.

وی با بیان اینکه تعهد و تخصص به عنوان دو مطالبه مقام معظم رهبری از دانشگاهها مطرح هستند افزود: نهاد رهبری می‌بایست در راستای شکوفایی علمی و تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانشجویان تلاش کند.

سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان تقویت بنیه اعتقادی اساتید را از دیگر وظایف نهاد رهبری در دانشگاهها برشمرد و گفت: اساتید همانگونه که می توانند زمینه رشد و شکوفایی علمی و معنوی دانشجویان را فراهم کنند همانگونه نیز می‌توانند عامل انحراف دانشجویان شوند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به شناختی که از اساتید دانشگاه پیام نور لرستان دارم، اساتید این دانشگاه نسبت به مسائل معرفتی و معارف دینی عشق و علاقه وافری دارند.

وی تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم در راستای ارتقای سطح معرفت دینی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon