انتخاب مدیران استان کرمان براساس مشی اعتدال است


انتخاب مدیران استان کرمان براساس مشی اعتدال است

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان با بیان اینکه انتخاب مدیران استان کرمان براساس مشی اعتدال است،گفت: اینکه گفته می‌شود از مدیران جنوب استان کمتر در پست‌های مدیریتی استفاده می‌شود را قبول ندارم، زیرا هرگز برای گروه و یا منطقه‌ای تبعیض قائل نشده‌ام.

علیرضا رزم‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در حال حاضر تعامل مناسبی میان نمایندگان استان مجلس و نماینده عالی دولت در کرمان وجود دارد، اظهار کرد: استان کرمان جزو معدود استان‌هایی است که در آن رابطه میان نمایندگان دولت و مجلس در سطح مناسبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نقش سازنده‌ای در توسعه هر منطقه دارند، افزود: در مثلث توسعه استان کرمان نمایندگان یکی از اضلاع آن هستند که می‌توانند دولت و کارآفرینان را در توسعه اقتصادی و فرهنگی کمک کنند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه به عنوان استاندار کرمان دست همه افرادی که برای توسعه استان گام برمی‌دارند، می‌بوسم، بیان کرد: از جمله افرادی که می‌توانند در رشد استان گام‌های بلندی بردارند، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هستند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه طبق قانون نمایندگان مجلس ناظر بر عملکرد قوه مجریه هستند، گفت: با این وجود قوای سه گانه مستقل از یکدیگر هستند.

وی با تاکید بر اینکه اهل تعامل و مشورت با همه گروه‌ها هستم، تصریح کرد: اما اختیاراتم را هرگز به شراکت نمی‌گذارم و همه باید در چارچوب قوانین و مقررات کشور در استان عمل کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه در حال حاضر یک آرامش سیاسی در استان شکل گرفته است، افزود: انتظار می‌رود همه افراد و گروه‌ها میانه‌روی را سرلوحه کار خود قرار داده واز افراط و تفریط خودداری کنند.

رزم‌حسینی با اشاره به انتقاد برخی از نمایندگان مجلس از عزل و نصب‌ها در استان، گفت: براساس مشی اعتدال از همه مدیران با تجربه بدون توجه به گرایش سیاسی آنها برای توسعه و آبادانی استان استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در انتخاب مدیران چشم یکسان به همه نقاط استان داریم، بیان کرد: اینکه گفته می‌شود از مدیران جنوب کمتر در پست‌های مدیریتی استفاده می‌شود را قبول ندارم، زیرا هرگز در این باره برای گروه و یا منطقه‌ای تبعیض قائل نشده‌ام.

استاندار کرمان با بیان اینکه منطقه جیرفت و جنوب کرمان از مناطق موثر در بسیاری از تصمیم‌گیری‌های استان هستند، خاطرنشان کرد: در عزل و نصب‌ها همواره سعی بر رعایت اعتدال و میانه‌روی شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon