طرح برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری شیراز به صورت آزمایشی اجرا شد


طرح برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری شیراز به صورت آزمایشی اجرا شد

خبرگزاری تسنیم: طرح برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری شیراز به صورت آزمایشی از شهریورماه امسال در شهرداری منطقه ۱۰ شیراز آغاز شده است.

حمیدرضا اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار کرد: طرح برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری شیراز به صورت آزمایشی از شهریورماه امسال در شهرداری منطقه 10 شیراز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح تمام فعالیت‌های مربوط به شهرداری به بخش خصوصی واگذار می‌شود، افزود: در حال حاضر صدور استعلام‌های مربوط به رهن، انتقال، پاسخ به استعلام‌های اداره ثبت، صدور گواهی‌های شهرداری مانند پروانه ساختمانی، عدم خلافی، پایان کار، ثبت درخواست کارشناسی، بازدید، امور فنی، شهرسازی، محاسبات درآمد و وصول به طور کلی به دفاتر ماده 33 قانون شهرداری‌ها واگذار شده است.

شهردار منطقه 10 شهرداری شیراز با اشاره به اینکه در هر محله این منطقه از شهرداری حداقل یک دفتر ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد دفتر خدمات شهرداری در محله‌ها سبب آسایش شهروندان، کم شدن بار ترافیکی و تسهیل در امور شهری شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه 100 درصد فعالیت‌های خدمات مربوط به شهروندان در دفاتر شهرداری الکترونیک انجام می‌شود، تصریح کرد: قرار است برای این دفاتر نام مشخصی در نظر گرفته شود و این دفاتر در حال حاضر براساس قانون ماده 33 شهرداری‌ها خدمات خود را ارائه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه تمام دفاتر مربوط به شهرداری الکترونیک منطقه 10 شهرداری شیراز موظف به پاسخگویی به شهروندان در امور مربوطه هستند، عنوان کرد: مسئولان دفاتر قبل از راه‌اندازی دفتر خود، آموزش‌های لازم را دیده و آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی زیر نظر شهرداری منطقه 10 شیراز در حال برگزاری است.

شهردار منطقه 10 شهرداری شیراز با بیان اینکه در حال حاضر 8 دفتر خدمات شهرداری الکترونیک در منطقه 10 شیراز فعالیت دارند، گفت: تعداد این دفاتر افزایش می‌یابد و پس از برطرف شدن مشکلات و ایرادهای این طرح در شهرداری منطقه 10، دفاتر مربوط به دیگر مناطق شهرداری شیراز نیز راه‌اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon