مسابقه قویترین مردان استان یزد در بهاباد برگزار می‌شود


مسابقه قویترین مردان استان یزد در بهاباد برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهاباد با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه رشته بدنسازی و پرورش اندام، از برگزاری مسابقه قویترین مردان استان یزد در این شهرستان خبر داد.

احمد شرف الدینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهاباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهاباد، از برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان استان یزد در شهرستان بهاباد خبر داد.

وی اظهار کرد: این مسابقه به همت هیات بدنسازی شهرستان و اداره ورزش و جوانان صورت گرفته و در روز پنج شنبه 27 شهریور از ساعت 15 به مدت یک روز در مجموعه ورزشی امام علی علیه السلام شهرستان بهاباد با حضور قوی‌ترین مردان از شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود.

وی از دوستداران ورزش درخواست کرد تا برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه امام علی علیه السلام بهاباد بیایند تا از نزدیک مسابقه قوی‌ترین مردان استان را شاهد باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهاباد خاطرنشان کرد: پرورش اندام و بدنسازی ورزشی است که عموم مردم برای دستیابی به تناسب اندام از آن استفاده می‌کنند، به همین سبب از باشگاه‌‌های ورزشی خواسته‌ایم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

شرف الدینی عنوان کرد: شهرستان بهاباد در زمینه‌های مختلف ورزشی پتانسیل‌های فراوانی دارد و با رسیدگی بیشتر از لحاظ مادی و معنوی به رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان، می‌توان شاهد موفقیت روز افزون ورزشکاران آن بود.

وی تصریح کرد: یکی از رشته‌هایی که در شهرستان بهاباد علاقه‌مندان زیادی دارد، همین رشته بدنسازی است که بخش زیادی از مردم شهرستان به صورت حرفه‌ای یا تفریحی با آن در ارتباط هستند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon