اردوی فرهنگی مرزداران دین و فرهنگ در سرعین برگزار شد


اردوی فرهنگی مرزداران دین و فرهنگ در سرعین برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: اردوی مرزداران دین و فرهنگ با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از علمای اهل سنت و تشیع در اردوگاه انصارالحسین شهرستان سرعین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرعین، در این جلسه که عصر امروز با حضور علمای اهل سنت و تشیع که با یکدلی و اتحاد دور هم جمع شده و پیام آنها تبعیت بی‌چون و چرا از فرمایشات مقام معظم رهبری در شناخت توطئه دشمنان و مکر و حیله آن ها در ضربه زدن به نظام اسلامی است که حرکت‌های ارزشی و اعتقادی زمینه این نزدیکی و همدلی بیشتر را فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در اردوی مرزداران دین و فرهنگ که با حضور بیش از 200 نفر از علمای اهل سنت و تشیع در اردوگاه انصارالحسین شهرستان سرعین برگزار شد، اظهار کرد: وحدت و همدلی امت شیعی و سنی نه تنها چشم دشمنان را کور می‌کند بلکه به یک وفاق در عمل و انسجام در کارها و رویکردها منجر می‌شود که قطعاً ثمرات خوبی را نیز به همراه دارد.

آیت‌الله سید حسن عاملی از علما و روحانیان اهل تسنن و تشیع به عنوان سنگربانان با بصیرت در دفع توطئه‌ها و آسیب‌های دشمنان یاد کرد و گفت: امروز به خوبی به اهمیت این وفاق و انسجام پی بردیم و آگاه هستیم که چقدر این رویکرد می‌تواند به نفع جامعه اسلامی ما باشد.

امام جمعه اردبیل افزود: در مقابل این انسجام و اتحاد دشمنان ما آرام ننشستند و فتنه‌های مختلف و بسیار پیچیده را برای امت اسلامی پیش‌بینی کردند که در حال حاضر بخش عظیمی از این فتنه‌ها دور شده و ما شاهد آن هستیم که گروه‌های انحرافی همچون وهابیت زمینه انتقام‌جویی از امت اسلامی را به دور از نگاه به اقوام و گروه‌های مذهبی به وجود آورده تا شاید بتواند توطئه خود را تحقق و عینیت ببخشد.

استاد حوزه و دانشگاه های کشور بیان کرد:‌ ما امروز در حساس‌ترین مقطع تاریخی برای شکستن تفکر انحرافی دشمنان قرار داریم چرا که آنها در صدد اختلاف‌افکنی بین اقوام و مذاهب ایرانی هستند تا شاید از این طریق بتوانند ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد کنند که قطعاً در این باب نیاز به مراقبت‌ها، هوشیاری و انسجام عمل بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی افزود:‌ در منطقه ما نیز وحدت و یکپارچگی امت اسلامی به ویژه اهل تسنن و تشیع کاملاً مبرهن و مشخص است و این علمای آگاه و با بصیرت هستند که با روحیه و افکار ارزشی، ولایتمداری و احساس مسئولیت در سنگر خطیر روشنگری سعی می‌کنند تا عوامل فتنه و تهدید آمیز را در اسلام آشکار و رسوا کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon