ارتباط مراکز خدمات سرمایه‌گذاری استان‌های فارس و کرمان افزایش می‌یابد


ارتباط مراکز خدمات سرمایه‌گذاری استان‌های فارس و کرمان افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس با اشاره به اینکه ارتباط بین مراکز خدمات سرمایه‌گذاری استان‌های فارس و کرمان افزایش می‌یابد، گفت: در حال حاضر درآمدهای عمومی استان کرمان بیشتر از استان فارس است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدحسین مُبشری عصر امروز در دیدار سرمایه‌گذاران ایتالیایی با معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمان، اظهار کرد: درآمدهای عمومی استان کرمان بیشتر از استان فارس است اما اینکه چهره شهر کرمان این گونه است، جای سوال  دارد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است، تصریح کرد: می‌توانیم با افزایش ارتباط مراکز خدمات سرمایه‌گذاری دو استان، فعالیت‌های خوبی را در سطح استان کرمان انجام داد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی استان کرمان یکی از اتاق‌های بازرگانی فعال در کشور است، بیان کرد: با وجود تحریم‌ها، گروه ایتالیایی می‌تواند در ورود تکنولوژی و ماشین‌آلات همکاری کند تا به راه‌اندازی طرح‌ها و توسعه واحدهای اقتصادی استان و کشور کمک شود.

مُبشری با اشاره به اینکه کشور ایتالیا در حوزه فرآورده‌های صنعت سنگ، حرف نخست را در جهان می‌زند، بیان‌کرد: ایتالیا به ویژه در ماشین‌آلات صنعت سنگ و فرآورده‌های این صنعت حرف زیادی برای گفتن دارد و در استان کرمان می‌تواند این امر محقق شود.

استان کرمان همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران به عمل می‌آورد

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمان  نیز در این نشست، اظهار کرد: عزم مسئولان استان کرمان بر این است که با تیم‌های سرمایه‌گذاری نهایت همکاری را داشته‌ باشد.

محمدرضا فتوت، خاطرنشان کرد: امیدواریم حضور سرمایه‌گذاران ایتالیایی منجر به ادامه همکاری شود و استان کرمان همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران بعمل می‌آورد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon