هنرستان سوره دانش‌آموزان تئاتر اصفهان تعطیل شده است


هنرستان سوره دانش‌آموزان تئاتر اصفهان تعطیل شده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: هنرستان سوره که برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به تئاتر، اختصاص داده شده بود به دلیل فرسودگی بیش از حد ساختمان تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید مهدی سیدین عصر امروز در سلسله نشست‌های نبض فرهنگ شهر درباره جلسات نبض فرهنگ شهری درباره اوضاع تئاتر اصفهان اظهار کرد: متاسفانه هنر تئاتر در اصفهان اوضاع خوبی ندارد و با مشکلات زیادی روبرو بوده که باید برطرف شود.

وی افزود: در بهبود و رفع مشکلات تئاتر در اصفهان، نقش اهالی هنر بسیار گسترده است زیرا آن‌ها صاحبان تئاتر اصفهان هستند و البته در این میان، نیز نقش مسئولان از بین نمی‌رود و آ‌ن‌ها باید خود را موظف به بر طرف کردن مشکلات تئاتر در شهر کنند؛ امیدوار هستیم همه آن‌ها نیز در این عرصه همراه با هنرمندان و مردم به کمک تئاتر بیایند زیرا مردم مدتی است که از تئاتر فاصله گرفته‌اند و باید این فاصله از بین برود.

رئیس حوزه هنری اصفهان درباره هماهنگی مسئولان برای برطرف شدن این مشکلات گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات تئاتر در اصفهان با هم هماهنگی بیشتر داشته باشند و همچنین در این رابطه از هر اداره مثل شهرداری و اداره ارشاد نشست‌هایی مشترکی با حضور نماینده‌هایی که اختیار کامل دارند، تشکیل شود و همچنین در این نشست‌ها باید اهالی هنر وصاحب نظران نیز حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: نباید به راحتی مشکلات را بیان کرد بدون این که برای آن راه‌حلی یافت و باید در این زمینه نشست‌های تخصصی صورت گیرد زیرا مشکلات اگر آسان بود، کار تئاتر اصفهان به این جایگاه نمی‌رسید.

سیدین بیان کرد: در اصفهان برای هنرمندان آزادی وجود ندارد و این نبود آزادی از منطق اسلامی و علمی سر چشمه نمی‌گیرد به همین دلیل هنرمندان اصفهان زمانی که به شهرهای دیگر می‌روند استعدادشان رشد کرده و می‌توانند به راحتی کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز هنرستان سوره که برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به تئاتر بود بسته شده و آن هم به دلیل فرسودگی بیش از حد ساختمان بود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon