سالن‌های تخصصی تئاتر در اصفهان احداث شود


سالن‌های تخصصی تئاتر در اصفهان احداث شود

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای ‌شهر اصفهان گفت: وضعیت تئاتر شهر اصفهان چندان مناسب نبوده و مسئولان باید کاری کنند که سالن‌های تخصصی تئاتر در اصفهان ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی باقربیگی شامگاه سه‌شنبه در سلسله نشست‌های نبض فرهنگ شهر اظهار کرد: اصفهان سال‌ها پیش خود به عنوان مکتب‌دار سینمای ایران مطرح بوده و بسیاری از هنرمندان را در اصفهان به هنر ایران معرفی شده‌اند ولی اکنون با نگاه کردن به سینما و تئاتر اصفهان، متوجه می‌شویم که سینما و تئاتر اصفهان بیمار است و احتیاج به درمان دارد و باید با کمک یکدیگر، این تئاتر و سینمای بیمار را درمان کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این که باید برای تئاتر سالن‌های اختصاصی  احداث شود، گفت: برخی از اعضای تئاتر در نظر دارند که محلی مخصوص اجرای تئاتر برای آن‌ها احداث شود و ما نیز در برنامه‌های خود چنین چیزی را برای اهالی هنر در نظر می‌گیریم ولی اهالی هنر باید بدانند که برای احداث سالن تئاتر باید خود آن‌ها حضور پیدا کنند و به آن نظر دهند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان در این مراسم پیرامون رفع مشکلات تئاتر در اصفهان گفت: به عقیده من اگر قرار است کاری برای هنر اصفهان صورت گیرد و مشکلات تئاتر در اصفهان بر طرف شود، باید اهالی هنر خود به طور مداوم پیگیر این مسائل شوند.

ندا واشیانی‌پور تصریح کرد: هنر در تمام دنیا محترم بوده و همیشه به هنرمندان احترام گذاشته می‌شود و ما نیز در شهر اصفهان باید بر این اصل پایبند باشیم و بهترین مکان‌ها  را برای انجام کارهایشان در اختیارشان قرار دهیم و به آن‌ها در حد توان یاری رسانیم.

وی درباره پیگیری هنرمندان اصفهان برای بهبود وضعیت تئاتر بیان کرد: هنرمندان باید به طور مداوم از مسئولان برای بهبود وضعیت تئاتر پاسخ بخواهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon