بازیکنان تراکتور به دنبال برد با گل‌های بیشتر هستند

بازیکنان تراکتور به دنبال برد با گل‌های بیشتر هستند

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی با بیان تلاش ما در مسابقات اول برد و سپس زدن گل‌های بیشتر است، گفت: تمام حریفان برایمان از یک اهمیت برخوردارند و به نظر من تمام این بازی‌ها سخت بوده و ما باید روند خود را ادامه دهیم

سامان نریمان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تراکتورسازی و راه‌آهن، صدرنشینی تراکتورسازی، گلزنی‌اش در هفته‌های آتی و وضعیت تراکتورسازی صحبت‌هایی انجام داد.

تسنیم:‌ یک پیروزی پرگل در بازی با راه‌آهن کسب کردید.

نریمان‌جهان: بازی خیلی خوبی بود، ما در دقایق ابتدایی بازی از راه‌آهن پیش افتادیم اما در ادامه گل تساوی را دریافت کردیم. خدا را شکر می‌کنم که در ادامه توانستیم دوباره به بازی برگردیم و گل دوم را بزنیم و طبیعی بود که بعد از دریافت گل دوم توسط راه‌آهن آن‌ها روبه‌جلو بازی کنند و این به ما فرصت داد تا در ضد حملات داشته‌های خودمان را افزایش دهیم و گل سوم و چهارم را بزنیم و خیلی خوشحالیم که توانستیم با یک نتیجه ایده آل بازی را ببریم.

تسنیم:‌ صدرنشینی لیگ چه طعمی دارد؟

نریمان جهان: یکی از انگیزه‌های ما برای این بازی رسیدن به صدر جدول بود چراکه می‌دانستیم استقلال ‌بازی را واگذار کرده و به این موضوع کاملاً اشراف داشتیم که در صورت برد برابر راه‌آهن می‌توانیم صدرنشین جدول باشیم و تلاشمان را بیشتر کردیم تا به این خواسته برسیم و امیدوارم که بتوانیم این صدرنشینی را ادامه بدهیم.

تسنیم:‌ زننده گل دوم تراکتور در این بازی بودی و با چهار گل در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفتی. نظرت در این مورد چیست؟

نریمان جهان: همه بچه‌ها در کنار هم به هماهنگی لازم دست پیداکرده‌اند. در آن صحنه خدا به من کمک کرد تا بتوانم گل دوم را برای تیمم بزنم.

تسنیم:‌ آیا فکر می‌کنی روند موفقیت‌های تراکتور ادامه پیدا می‌کند؟

نریمان جهان: همه تلاش ما این است که بتوانیم بازی‌های‌مان را ببریم اما خدا هم عنایت می‌کند و بچه‌ها هم خوب موقعیت‌سازی می‌کنند و ما هم از موقعیت‌ها می‌توانیم استفاده کنیم اما شاید یک بازی هم پیش بیاید که کار گره بخورد و شاید هم‌بازی را ببازیم. ذات فوتبال این است اما تلاش ما در مسابقات اول برد و سپس زدن گل‌های بیشتر است.

تسنیم:‌ تقریباً نیمی از نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گذشته است. ارزیابی‌تان از حریفان آتی چیست؟

نریمان جهان: تمام حریفان برایمان از یک اهمیت برخوردارند و به نظر من تمام این بازی‌ها سخت است و ما باید روند خود را ادامه دهیم و در تمام این بازی‌های پیروز میدان باشیم.

تسنیم:‌  حمایت هواداران را چطور می‌بینی؟

هواداران تراکتور بی‌نظیر هستند، آن‌ها ما را شرمنده خود کردند؛ با حضور این هواداران انگیزه ما زیادتر شد و سبب شد که ما بهتر بازی کنیم و از همه آن‌ها در اینجا تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon