گسترش فولاد امسال بدشانسی آورد /حضور در گسترش فولاد دوران اوج فوتبالم است

گسترش فولاد امسال بدشانسی آورد /حضور در گسترش فولاد دوران اوج فوتبالم است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز گفت: امسال متأسفانه قرعه بد کمی کارمان را دشوار کرد علیرغم بازی‌های خوبی که انجام دادیم نتایج قابل قبولی کسب نکردیم. تنها دو بار در شهر خود میزبان بودیم این امر در گلزنی من مؤثر بود.

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره آغاز زندگی فوتبالی خود، دوران موفقیتش، ارزیابی عملکرد گسترش فولاد در این فصل و سایر مسائل پیرامون این تیم صحبت‌هایی داشت که در ادامه می‌خوانید:

فوتبال خود را چگونه آغاز کردید؟

بایرامی: 8 ساله بودم که فوتبال را از مدرسه فوتبال در اردبیل آغاز کردم و تا رده نوجوانان در این شهر بودم و سپس به پرسپولیس رفتم 2 سال در جوانان و امید پرسپولیس فوتبال بازی کردم و سپس در خدمت رسول خطیبی و تیم ماشین‌سازی تبریز بودم. اکنون نیز به مدت سه سال در گسترش فولاد حضور دارم.

کدام دوره نقطه اوج فعالیت فوتبالی شما بوده است؟

بایرامی: بدون شک حضور در گسترش فولاد در اولین سال رقابت‌های لیگ برتر دوره اوج فوتبال من بوده است. در این تیم توانستم 11 گل و هفت پاس گل داشته باشم و یکی از مؤثرترین بازیکنان لیگ باشم.

کدام‌یک از مربیان زحمات فراوانی در شکوفایی استعداد شما داشته‌اند؟

بایرامی: تمام مربیان در رشد استعداد فوتبالی من تأثیر داشته‌اند در این میان مرتضی زبیری مقدم، ایوب بهتاج و آقای خطیبی در این زمینه زحمات فراوانی داشته‌اند که باید از آن تشکر کنم. آقای تارتار نیز در فصل گذشته و این فصل تأثیر بسیاری در عملکرد من داشته‌اند و زحمات فراوانی برایم کشیده‌اند و باید در این زمینه از ایشان تشکر کنم.

فصل گذشته گلزنی خودتان را با گل به آقای رحمتی آغاز کردید. این امر در این فصل نیز باز با گلزنی به پیکان که بازهم دروازه‌بانش سید مهدی رحمتی بود، تکرار شد. آیا عملکرد فصل گذشته خودتان را تکرار خواهید کرد؟

مطمئن باشید. من سال گذشته 12 گل به ثمر رساندم و در این فصل می‌خواهم بیشتر از این گلزنی کنم. متأسفانه قرعه بد کمی کارمان را دشوار کرد علیرغم بازی‌های خوبی که انجام دادیم نتایج قابل قبولی کسب نکردیم. تنها دو بار در شهر خود میزبان بودیم این امر در گلزنی من مؤثر بود

ارزیابی‌تان از عملکرد گسترش فولاد تا به این جای کار چیست؟

بایرامی: با بدترین قرعه 10 سال اخیر لیگ برتر مواجه شدیم. در فصل تابستان ما سه بار به خوزستان سفر کردیم که فکر کنم همین مسئله کارمان را دشوار کرده است. این قرعه باعث شد که نتایج درخورشان گسترش فولاد کسب نکنیم. امیدواریم با ادامه دادن این روند بازی‌های خوبمان توأم با نتیجه باشد. بازی با فولاد اوج بدشانسی‌مان بود درحالی‌که بازی را در کنترل خود داشتیم در دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم و باختیم.

شما در دو تیم تبریزی ماشین‌سازی و گسترش فولاد بازی کرده‌اید و به‌نوعی از کیفیت فوتبال این شهر باخبرید. ظرفیت فوتبال تبریز و استان را چگونه می‌بینید؟

بایرامی: زمانی که در تبریز نبودم فکر می‌کردم فوتبال تبریز پتانسیل حضور در لیگ برتر را ندارد و همچون گذشته نمی‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد و بازیکنانی همچون کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، رسول و حسین خطیبی در آن سال‌ها دوباره در فوتبال تبریز ظهور کنند. من فکر می‌کنم فوتبال تبریز مدیون رسول خطیبی باشد. ایشان توانست فوتبالیست‌های تبریز را به جامعه فوتبال کشور نشان دهد. پتانسیل فوتبال تبریز و آذربایجان بسیار مناسب است و استعدادهای فوق‌العاده‌ای وجود دارند.

جایگاه باشگاه‌های خصوصی همچون گسترش فولاد را چگونه می‌بینید؟

بایرامی: به نظر من گسترش فولاد در میان باشگاه‌های خصوصی و دولتی یکی از بهترین باشگاه‌های ایران به‌حساب می‌رود. این باشگاه بستر را برای جوانان و بازیکنان بومی فراهم کرده است. گسترش فولاد در آینده قهرمان فوتبال ایران خواهد بود.

بزرگ‌ترین آرزو و هدف مهرداد بایرامی چیست؟

بایرامی: متأسفانه من در آستانه رسیدن به بزرگ‌ترین هدفم، حضور در تیم ملی فوتبال قرار داشتم که در لحظات آخر خط خوردم. آرزوی امسال من بازی‌های خوب برای گسترش فولاد است. اگر گسترش فولاد نتایج خوبی بگیرد من هم به چشم می‌آیم و می‌توانم در تیم ملی قرار گیرم.

بهترین و تلخ‌ترین اتفاق ورزشی شما چیست؟

بهترین خاطره فوتبال صعودمان به رقابت‌های لیگ برتر در مشهد و حرم آقا امام رضا بود و اجازه دهید بدترین خاطره خود را نگویم.

سخن آخر.

بایرامی: از خانواده خود تشکر می‌کنم که برایم زحمات فراوانی می‌کنم. از آقای زنوزی، سمندر و حاج حمید حسین زاده تشکر فراوانی می‌کنم که زمینه و بستر شکوفایی را برایمان فراهم کردند تا ما جوانان استعداد خود را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon