۸۰۰ میلیون ریال برای خط‌کشی معابر شهرستان سقز اختصاص یافت


800 میلیون ریال برای خط‌کشی معابر شهرستان سقز اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: معاون خدمات شهری شهردار سقز با اشاره به تمهیدات شهردای سقز در فصل بازگشایی مدارس گفت: امسال ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار توسط شهرداری سقز برای خرید رنگ به منظور احیاء خط‌کشی معابر شهر اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، محمد رضا درویشی در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های جمعی شهرستان سقز اظهار کرد: در آستانه مهر ماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها معاونت خدمات شهری شهرداری سقز تمهیدات ویژه‌ای را در استقبال از باز گشایی مدارس در نظر گرفته است.

وی گفت: جمع‌آوری خاک و نخاله در سطح شهر بویژه در اطراف مدارس، امحای پوستر ها و پاکسازی دیوارهای سطح شهر و مدارس، شستشوی خیابان های منتهی به مدارس، رنگ آمیزی و نصب تابلوهای هشدار دهنده و ترافیکی از جمله این اقدامات است.

معاون خدمات شهری شهردار سقز تصریح کرد: ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابان های سطح شهر در حال انجام است و بازسازی و زیبا سازی پل های عابر پیاده، استقرار مخازن ویژه جمع آوری کاغذهای باطله در مدارس، بازدید از وضعیت ایمنی مدارس توسط آتش نشانی و هرس و شاخه زنی درختان مدارس هم از دیگر اقدامات در حال انجام است.

وی گفت: سال گذشته 5 تن رنگ برای رنگ آمیزی و خط کشی معابر به طول 90 کیلومتر مصرف شد و امسال هم 800 میلیون ریال اعتبار توسط شهرداری سقز برای خرید رنگ به منظور احیاء خط‌کشی معابر شهر اختصاص یافت.

درویشی افزود: برای تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان سرویس مدارس از لحاظ ایمنی و قیمت‌ها ساماندهی شده‌اند.

درویشی اظهار داشت: برای بیش از 250 راننده سرویس مدارس کارت شناسایی صادر و به آنها آموزش های لازم در زمینه تردد دانش آموزان ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای راهنمایی و رانندگی بویژه در مقابل مدارس بازسازی شده اند، از نصب دوربین هوشمند کنترل خودروها در چهار راه بلوار کردستان برای نخستین بار در سقز خبر داد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon