۱۲ مدال، سهم کاراته‌کاهای کردستانی از مسابقات قهرمانی کشور بود


12 مدال، سهم کاراته‌کاهای کردستانی از مسابقات قهرمانی کشور بود

خبرگزاری تسنیم: تیم کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قروه به نمایندگی استان کردستان در مسابقات قهرمانی کشور به ۲ نشان طلا، ۲ نشان نقره و ۸ نشان برنز دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور به مدت 2 روز در رده های سنی، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رده کمربند قهوه ای و مشکی برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات تیم کاراته سبک شیتوریو شیتوکای شهرستان قروه به نمایندگی استان کردستان با مربیگری هادی میمنت آبادی موفق به کسب 2 نشان طلا، 2 نشان نقره و 8 نشان برنز ارزشمند قهرمانی کشور شدند.

بر اساس این گزارش،در رده سنی 12 تا 13 سال در بخش کومیته انفرادی در وزن 39- کیلوگرم حمیدرضا رضاییان اولین نشان طلا کاروان اعزامی کردستان به این رقابت ها را کسب کرد، در وزن 42- کیلوگرم امیرحسین خادمی با کسب عنوان قهرمانی دومین نشان طلا کردستان در این مسابقات را بر گردن آویخت و در اوزان 34- کیلوگرم امیرحسین راشدی و 50- کیلوگرم محمد مهدی مرادی با قرار گرفتن در مکان سوم مشترک، 2 نشان برنز دیگر این رده سنی را کسب کردند.

در رده سنی 14 تا 15 سال، در وزن 45- کیلوگرم محمد رضایی به عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره دست یافت و در وزن 55- کیلوگرم صابر منشلو مدال برنز این دوره از مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

کامیاب میمنت در وزن 60- کیلوگرم رده سنی 18 تا 20 با قرار گرفتن بر سکوی سوم مشترک، نشان برنز را کسب کرد و در رده سنی 21+ سال، در وزن 55- کیلوگرم فاروق شهنازی و در وزن 80+ کیلوگرم عباس الماسی موفق به کسب 2 نشان برنز رقابت های شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور شدند.

در مسابقات بخش کاتای انفرادی در رده سنی 16 تا 17 سال نریمان زارع حائز رتبه سوم مشترک شد و نشان برنز را بر گردن آویخت و در بخش کاتای تیمی در رده سنی بزرگسالان تیم کردستان الف عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره و تیم کردستان ب به نشان برنز تیمی این دوره از مسابقات دست یافتند.

در پایان بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور، تیم لرستان با کسب13 مدال طلا، 13 نقره و 21 برنز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم گیلان با کسب 13 مدال طلا،15 نقره و 17 برنز در مکان دوم ایستاد و تیم کرمان با کسب 7 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز حائز رتبه سوم شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon