تشدید درگیری میان وزرای اسرائیلی درپی افشای اطلاعات جنگ غزه

تشدید درگیری میان وزرای اسرائیلی درپی افشای اطلاعات جنگ غزه

خبرگزاری تسنیم: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، وزیر اقتصاد سابق این رژیم را به دستیابی غیرقانونی به اطلاعات حساس درجریان عملیات صخره سخت (جنگ غزه) متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی آی24 اسرائیل، موشه یعلون، وزیر جنگ با نفتالی بنت، وزیر سابق دادگستری اسرائیل درگیر شده و او را به دستیابی غیرقانونی به اطلاعات حساس در حین عملیات صخره سخت (جنگ غزه) متهم کرد.

نفتالی بنت، این اتهامات را رد کرده و اعلام کرد که اطلاعات طبقه‌بندی شده مربوط به عملیات ارتش اسرائیل را در جریان جنگ تابستان در نوارغزه به دست آورده است.

روز سه‌شنبه موشه یعلون آویهای رونسکی، خاخام ارشد ارتش اسرائیل را به افشای اطلاعات و انتقال آن به  نفتالی بنت متهم کرد که انتقاد نتانیاهو را نیز به همراه داشت.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که رونسکی نیز همانند نفتالی بنت اتهامات وارده را رد کرد. یعلون معتقد است که بنت اطلاعات را به صورت غیرقانونی در جلسه‌های امنیتی کابینه مورد استفاده قرار داده است.

بنت در واکنش به اتهامات  مطرح شده علیه خود گفت: " به عنوان یک عضو کابینه امنیتی در جریان عملیات صخره سخت زمان زیادی را در جنوب سپری کردم. من صدای آژیر خطر و انفجار راکت‌ها را می‌شنیدم. شب‌های زیادی را در کنار شهرک‌نشینان سپری کردم. این شغل من است. آیا باید به این دلیل عذرخواهی کنم؟"

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان