انتشار ۵۰ مقاله سید‌علی آل داوود در «هفت شهر کتاب»

انتشار 50 مقاله سید‌علی آل داوود در «هفت شهر کتاب»

خبرگزاری تسنیم: سید‌علی آل داوود از انتشار کتاب «هفت شهر کتاب» از سوی انتشارات امیرکبیر خبر داد و گفت:‌ در این کتاب ۵۰ نمونه از مقالات من منتشر شده است.

سیدعلی آل‌داوود نویسنده و محقق در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از انتشار جدیدترین کتاب خود با عنوان «هفت شهر کتاب»‌ از سوی انتشارات امیرکبیر خبر داد و گفت:‌ این کتاب در بردارنده 50 مقاله من است که پیش از این به صورت پراکنده منتشر شده و اکنون به صورت یکجا منتشر می‌شود.

وی ادامه داد:‌ مقالات منتشر شده در این کتاب،‌ در 5 محور کلی دسته‌بندی شده‌اند،‌ این محورها عبارتند از کتاب‌شناسی‌، تاریخ،‌ مردم‌شناسی،‌ ادبیات،‌ حقوق و علوم اجتماعی.

وی افزود:‌ «هفت شهر کتاب»‌ در 800 صفحه با بیش از 50 مقاله هفته جاری از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر و در بازار نشر توزیع شده است.

آل‌داوود هم‌چنین با اشاره به فرهنگ آثار ایرانی اسلامی گفت:‌ جلد چهارم این فرهنگ بیش از دو سال است که در انتشارات سروش متوقف مانده و اجازه انتشار نیافته است،‌ مسئولان انتشارات سروش ایراداتی به آن گرفته‌اند که برخی از آن‌ها را برطرف کرده‌ام،‌ اما برخی دیگر را نمی‌توان به هیچ عنوان حذف کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران