طرح نمایندگان ادوار مجلس برای تشکیل معاونت نظارت بر دستگاه‌های دولتی

طرح نمایندگان ادوار مجلس برای تشکیل معاونت نظارت بر دستگاه‌های دولتی

خبرگزاری تسنیم: نماینده ادوار مجلس از طرح یا پیشنهاد نمایندگان ادوار مجلس برای تشکیل معاونت نظارت بر دستگاه‌های دولتی خبر داد.

محمدکریم عابدی نماینده مردم طبس در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: پیشنهادی از سوی کانون نمایندگان ادوار به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه شده که بر اساس آن از پتانسیل نمایندگان ادوار در امر نظارت بر اجرای قوانین استفاده شود.

وی افزود: این پیشنهاد در قالب یک طرح به کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس ارائه شده و در این کمیسیون در حال بررسی است.

این نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این پیشنهاد آمده تا معاونتی در مجلس ایجاد شده و زمینه را برای استفاده از ظرفیت نمایندگان ادوار فراهم کند و نمایندگان ادوار مجلس از این طریق به وزارتخانه‌های مختلف معرفی و بر اجرای قوانین نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930606000306#sthash.3ky5FvAv.dpuf

محمدکریم عابدی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، گفت: کانون نمایندگان ادوار مجلس طرح تشکیل معاونت یا مدیرکلی برای استفاده از ظرفیت بالای کانون نمایندگان ادوار به عنوان اهرم قدرتمند و بازوی توانمند مجلس در دستگاه‌های اجرایی و دولتی را ارائه کرده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون این پیشنهاد یا طرح در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس بررسی می‌شود و اگر این آئین‌نامه تصویب شود معاونت یا مدیرکل یا سازمانی در این زمینه تشکیل می‌شود و نمایندگان ادوار مجلس از این طریق به وزارتخانه‌های مختلف معرفی و بر اجرای قوانین نظارت خواهند داشت.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: در روزهای آینده کانون نمایندگان ادوار مجلس تشکیل خواهد شد و در این جلسه گزارشی از بررسی این طرح در کمیسیون آئین‌نامه مجلس ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon